WHEM Michelle, Amsterdam (1883641)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nope. Only that she is receiving on a well known location in the meantime and that she should be the lady from the pictures, looking at the video I received.

But I did not manage to set an appointment, also because of the appearance of another lady who arrived back in NL (Juliette) 🤩
 
 
This could proof a lot of fun for @Hitomi today 🤪

Update (23:23)

You're still there, @Hitomi ?
 
Laatst bewerkt:
Nou, helaas van @Hitomi niets meer mogen teruglezen, heb zelf mijn geluk beproefd:

 
@BulletBill , om niet off topic te gaan in het recensie topic van Polina...

Ik heb vernomen dat Melissa geen bed heeft op haar locatie, of althans...deze niet gebruikt, maar dat het feestje zich alleen op de bank afspeelt? Wat was jouw ervaring?
 
@BulletBill , om niet off topic te gaan in het recensie topic van Polina...

Ik heb vernomen dat Melissa geen bed heeft op haar locatie, of althans...deze niet gebruikt, maar dat het feestje zich alleen op de bank afspeelt? Wat was jouw ervaring?

Ik neem aan dat je Michelle bedoelt, niet Melissa?

Op deze locatie had ze gewoon een goed en stevig bed in ieder geval.
 
Michelle bedoelde ik, uiteraard.

Vreemd, vernam andere ervaringen, maar dat zal dan aan diegene hebben gelegen, geen idee. Thanks.

Vorige locatie was ook ruk namelijk, dus wil haar niet wederom treffen in eenzelfde krot.

Nog iets gemerkt aan haar lichaam, qua bultjes/uitslag etc.?

Benieuwd ook naar je totaal ervaring eigenlijk 😅
 
Deze locatie was gewoon goed. In de omgeving van het Leidseplein, dus voor parkeren iets minder makkelijk (lees: duur). 1 kamer appartementje met een groot bed in de slaapkamer.
Ik weet niet wat diegene heeft meegemaakt, maar wellicht was dat een andere locatie (ze verhuizen best vaak). Kan me niet voorstellen dat je hier het bed niet zou gebruiken aangezien die kamer letterlijk alleen een bed heeft zonder zelfs een nachtkastje o.i.d. Gemaakt om in te slapen of neuken dus :)

Bultjes en uitslag kan ik je niet zoveel over vertellen. Niks merkbaars in ieder geval, maar mijn date was daar niet geschikt voor om dat te ondervinden (te kort, te donker). Zal wel een reviewtje schrijven, maar jullie reviews zijn ook accuraat genoeg naar mijn mening.
 
Terug
Bovenaan Onderaan