Kansenparel
Vaste klant
misha-2829-mei-aanwezig-house-of-pleasure-kinrooi-ophoven.html
Volgens redlights 28 en 29 mei aanwezig.
Helaas zelf geen tijd.
Helaas zelf geen tijd.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIkke wel...., was een geweldig weerzien...., is en blijft een toppertje.misha-2829-mei-aanwezig-house-of-pleasure-kinrooi-ophoven.html
Helaas zelf geen tijd.
Heb je extra betaald om op haar gezicht/mond te komen?Ik gaf aan dat ik aan het komen was en het schot ging af net voordat ze het met haar mond kon opvangen, waardoor het vol haar neusgaten kwam.
Ze moest er vooral om lachen, want dat was haar nog nooit overkomen
Ja, zoals ik al eerder in dit draadje geschreven heb geef ik haar €50 voor de extra services.Heb je extra betaald om op haar gezicht/mond te komen?
Is het haar? http://www.houseofpleasure.eu/dames/nggallery/dames/MichaNope, niet de Micha "van" HOP.
Wel mooie dame btw.
Yep, dat is dé Misha.Is het haar? http://www.houseofpleasure.eu/dames/nggallery/dames/Micha
Weetje of ze er nu is bij hop?
Helaas, ik had afgesproken van 15 tot 16 uur, werd 15:15 tot 16:15 uur.Mazzelkont....,
mijn afspraak liep fout af iig, was net bezet op afgesproken tijd.
Mijn afspraak was om 13.45 voor 1 uurtje, ze was al bezet toen.Helaas, ik had afgesproken van 15 tot 16 uur, werd 15:15 tot 16:15 uur.
Hoop dat ik niet jouw afspraak vergalt heb.
Daarom heb ik ook 2x gebeld, om zeker te zijn dat ik goed zat en ik ook weet dat de planning daar af en toe chaotisch is
Ik heb het haar niet zien uitspugen, maar ook niet echt zien slikken . Ze ging even daarna wel haar mond spoelen en ff gauw de tanden poetsen.wist niet dat ze deed slikken dan is die 50€ extra wel interessant
Geweldige hernieuwde kennismaking.Vanmiddag herkansing, 12.20 afgesproken.
Kwartiertje gratis trouwens.