- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen in mond
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Tussen borsten (russisch)
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 35-40
- Cupmaat
- D
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/speelse-latina-2.html
- Totale kosten (in euro)
- 120
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Gisteren een afspraak met Mia gemaakt. Een leuke verschijning met mooie ogen die me in sexy lingerie ontving. Na het afrekenen een drankje gekregen en na de eerste kusjes en strelingen op mijn vraag begonnen met een uitgebreide massage. Heerlijk op temperatuur gekomen tot Mia het teasen genoeg vond en overging tot een goede pijpbeurt, deepthroat en ballen likken inbegrepen;-)
Condoom aangedaan en haar eerst bovenop laten zitten en met haar borsten in mijn handen zachtjes het ritme begeleid. Daarna in missio stevig met tongzoenen tot ik voelde dat ik ging klaarkomen. Condoom afgedaan en nog even laten pijpen tot mijn "leche " in haar mondje terecht kwam. Lekker;-)
Nog een klein wasje achteraf en voldaan terug in de auto. Leuke date die zeker zal herhaald worden.
Condoom aangedaan en haar eerst bovenop laten zitten en met haar borsten in mijn handen zachtjes het ritme begeleid. Daarna in missio stevig met tongzoenen tot ik voelde dat ik ging klaarkomen. Condoom afgedaan en nog even laten pijpen tot mijn "leche " in haar mondje terecht kwam. Lekker;-)
Nog een klein wasje achteraf en voldaan terug in de auto. Leuke date die zeker zal herhaald worden.