Recensie Mia, Soraya’s Palace, Steenokkerzeel 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

thomasdbl

Vaste klant
Forumpionier
117
10/07/21
158
17
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Kontlikken door klant
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://sorayaspalace.be/hostesses.php
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren voor de eerste keer bij Mia geweest. Ik wou eigenlijk een tweede afspraak met Aisha (over wie ik 2 weken geleden een recensie schreef), maar dat is niet gelukt. Zo dus bij Mia beland.

Mia is een Colombiaanse. We hebben een mengeling van Engels, Frans en een paar zinnetjes Spaans gepraat. Genoeg om elkaar te verstaan in elk geval.
De foto's van Mia op de site zeggen niet zo heel veel. In het echt is het beter :). Nog relatief jonge dame (ik schat een jaar of 28 ofzo, ik heb het niet gevraagd). Mooi bruin kleurtje, wat ik graag heb. Mooi gezicht, gitzwart haar. Mooi figuur. Borsten waar aan gewerkt is, want je ziet de littekens nog goed, maar dat stoort totaal niet, en ze zijn goed gedaan :). Mooie borsten met leuke tepels. In totaal één van de knapste dames die ik de laatste maanden bij Soraya's Palace gehad heb.

Mia is nog maar een kleine 2 weken bij Soraya's Palace, maar ze is duidelijk niet nieuw in de branche. Ze zei zelf dat ze eerder in Kortrijk gewerkt heeft, en je merkt ook dat ze ervaring heeft in de job (ze weet van aanpakken). Het lijkt ook het soort persoon wie de job wel goed ligt: ze houdt zich niet in, neemt zelf veel initiatief en is goedgezind doorheen het uurtje.

Begonnen met kussen en knuffelen. Ik schreef 2 weken geleden over Aisha dat die een enthousiaste kusser is, maar Mia staat nog een trapje hoger :). Veel afgewisseld tussen kussen, knuffelen, pijpen, 69. Kontlikken bij haar, beffen en clitje vingeren laat ze goed doen, maar haar laten klaarkomen (of laten doen alsof ;)) is mij niet gelukt. Dan neuken in cowgirl, reverse cowgirl en missionaris. Na het klaarkomen nam ze nog de tijd voor een laatste knuffel en zoen :love:.

Vergeleken met Aisha wint Mia het qua uiterlijk ruimschoots. Qua kwalitieit van de 'service' vind ik ze aan elkaar gewaagd. Aisha lijkt misschien iets meer oprecht (?) plezier te hebben in het beffen, vingeren en kontlikken (wat ik op mijn beurt dan weer leuk vind). Ze zijn allebei in elk geval een goede aanwinst voor het huis.
 
Bovenstaande recentie klopt wel. Ik had haar een week of twee geleden voor een vluggertje van 50 euro.
Pijpen zonder en zoenen met wat tong hoorde daar gewoon bij.
Voelde wel de klik niet, was allemaal wat te geacteerd.
Was wel de mooiste die in het rijtje stond waar je uit kon kiezen (wel geil zo kiezen)...
Ze spreekt best goed Engels!
 
Terug
Bovenaan Onderaan