AnalCareBear
Stamgast
- Intiem
- 2,00 ster(ren)
- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 1,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 2,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen op lichaam
- Tussen borsten (russisch)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D (fake)
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/mia-quick-15-mins-60-only-tonight.html
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
Mia ontvangt buiten centrum Brugge in een mooi appartement.
Afspreken ging vlot via WhatsApp. Ze spreekt ook behoorlijk vlot Engels.
De ontvangst was aan de koele kant.
Ik voelde meteen dat het moest vooruit gaan.
Haar spannend, weinig verhullend kleedje ging al snel uit.
Ze heeft een fantastisch lichaam en een mooi gezicht. Afgetraind met een koppel grote borsten.
Het was in de zetel te doen. Mij goed.
Het aftrekken stelde weinig tot niets voor. Precies of ze er vies van was.
Condoom er over en pijpen. Ze was er al minder vies van, maar het was oppervlakkig pijpen met wat fake gekreun.
Op zich maak ik niet veel van het fake gekreun, zolang ze goed pijpen.
Het pijpen was veel te kort voor mij om in de stemming te komen. Los van het feit dat ze een fantastisch uiterlijk heeft, werkte het niet.
Ze kwam al snel bovenop me zitten. Veel te veel glijmiddel. Het was moeilijk om hard te blijven.
Ze voelde dat alle aandacht verslapte en wou overgaan naar doggy. Zo een tijdje gas gegeven met zicht op haar mooie stevige kont.
Maar dit was het ook niet.
Overgeschakeld naar missionaris. Dit doet het meestal wel voor mij. Ze houdt ook oogcontact. Borsten mag je aanraken, maar niet likken/zuigen aan haar tepels.
Ook hier kon ze de spanning er niet inhouden.
Dan maar condoom af en tussen haar borsten. Dit was het eerste waar ze de spanning wel in kon houden. Waarschijnlijk omdat ik nu wel moest klaarkomen. Met de doekjes al klaar.
In haar advertentie op Redlights staat dat CIM mogelijk is, maar volgens mij absoluut niet.
Klaar gekomen en daar stopte het ook.
Jammer. Ze ziet er fantastisch uit, maar nul plezier.
Herhalingsgevaar is er voor mij niet
Afspreken ging vlot via WhatsApp. Ze spreekt ook behoorlijk vlot Engels.
De ontvangst was aan de koele kant.
Ik voelde meteen dat het moest vooruit gaan.
Haar spannend, weinig verhullend kleedje ging al snel uit.
Ze heeft een fantastisch lichaam en een mooi gezicht. Afgetraind met een koppel grote borsten.
Het was in de zetel te doen. Mij goed.
Het aftrekken stelde weinig tot niets voor. Precies of ze er vies van was.
Condoom er over en pijpen. Ze was er al minder vies van, maar het was oppervlakkig pijpen met wat fake gekreun.
Op zich maak ik niet veel van het fake gekreun, zolang ze goed pijpen.
Het pijpen was veel te kort voor mij om in de stemming te komen. Los van het feit dat ze een fantastisch uiterlijk heeft, werkte het niet.
Ze kwam al snel bovenop me zitten. Veel te veel glijmiddel. Het was moeilijk om hard te blijven.
Ze voelde dat alle aandacht verslapte en wou overgaan naar doggy. Zo een tijdje gas gegeven met zicht op haar mooie stevige kont.
Maar dit was het ook niet.
Overgeschakeld naar missionaris. Dit doet het meestal wel voor mij. Ze houdt ook oogcontact. Borsten mag je aanraken, maar niet likken/zuigen aan haar tepels.
Ook hier kon ze de spanning er niet inhouden.
Dan maar condoom af en tussen haar borsten. Dit was het eerste waar ze de spanning wel in kon houden. Waarschijnlijk omdat ik nu wel moest klaarkomen. Met de doekjes al klaar.
In haar advertentie op Redlights staat dat CIM mogelijk is, maar volgens mij absoluut niet.
Klaar gekomen en daar stopte het ook.
Jammer. Ze ziet er fantastisch uit, maar nul plezier.
Herhalingsgevaar is er voor mij niet