WHEM Mia, Rotterdam Naughty Little Angel

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als ze trans is, dan zeker volledig getransformeerd.
Soms lastig met zekerheid te zeggen. Haar adv zegt wel 100% vrouw te zijn.
De (enige) recensie geeft een score voor biseks. Dat doet vermoeden Trans.

Nou heren deze ECHTE dame is alles behalve een transgender! Ben dan ook echt benieuwd hoe jullie daarbij komen. Mia verwent je op en top, heerlijk (beetje) behaard poesje, tongen, pzc, beffen, over haar heen pissen etc. Ze is er echt voor in!

Nou heren deze ECHTE dame is alles behalve een transgender! Ben dan ook echt benieuwd hoe jullie daarbij komen. Mia verwent je op en top, heerlijk (beetje) behaard poesje, tongen, pzc, beffen, over haar heen pissen etc. Ze is er echt voor in!
Thanks voor je reactie, zij leek mij enigszin op een transgender lijken, ik ga er een keer langs om deze heerlijke dame mee te mogen maken.

Thanks voor je reactie, zij leek mij enigszin op een transgender lijken, ik ga er een keer langs om deze heerlijke dame mee te mogen maken.
Moet je echt doen, even voor de duidelijkheid, heb er absoluut geen financieel gewin bij maar ze weet je gewoon heerlijk te verwennen en is daarnaast ontzettend leuk in de omgang.

En op de foto's is te zien dat ze intiem beetje behaard is. Kabinetsnota bevestigen dat dit nog zo is? Ik vind dat altijd wel iets speciaals hebben.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan