- Intiem
- 2,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 2,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Bare seks
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Maandag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/2189563-mia
- Totale kosten (in euro)
- 130
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
Het is niet de dame van de foto. Ik trof een brunette aan. Ter illustratie: Roemeense look, aan de mooie kant. Gezicht geef ik een 7/10. Lichaam 7,5/10.
Ze is onder de 1.70. Slank/ normaal lichaam. Platte buik. Kleine kont. Zag wel mooi uit tijdens doggy. Kleine stevige B-cup. Ze ruikte fris.
Er was douchgelegenheid.
Afgesproken maar geen tz of cim. Haar Engels is goed. Klein gesprekje gehad. 30 min geboekt met optie van 1 uur. Pzc was goed. Kort. Op mijn verzoek deed ze wat langer. Verder inzet was net onder voldoende. Ze keek ongeïnteresseerd. Enkele standjes. Binnen 30 afgerond. Net geen afwerksessie. Ervaringcijfer: 5,5/10.
Herhalingsrisico: 10%.
Ze is onder de 1.70. Slank/ normaal lichaam. Platte buik. Kleine kont. Zag wel mooi uit tijdens doggy. Kleine stevige B-cup. Ze ruikte fris.
Er was douchgelegenheid.
Afgesproken maar geen tz of cim. Haar Engels is goed. Klein gesprekje gehad. 30 min geboekt met optie van 1 uur. Pzc was goed. Kort. Op mijn verzoek deed ze wat langer. Verder inzet was net onder voldoende. Ze keek ongeïnteresseerd. Enkele standjes. Binnen 30 afgerond. Net geen afwerksessie. Ervaringcijfer: 5,5/10.
Herhalingsrisico: 10%.
Laatst bewerkt: