- Gesproken taal
- Engels
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
I am a beautiful doll come and meet me again
Hello loves!!! Are you looking for a sweet, sweet and hot girl at the same time? Then I am your ideal company... I serve in a discreet,

Afspraak met deze dame liep al moeilijk. Gekend adres aan de Leuvense ring. Stipt op tijd aangekomen en wachten op kamernummer…
Paar keer gebeld wegens uitblijven van een reactie. Na ruim 10 minuten nr gekregen, aangebeld en werd wel opgenomen maar dame was druk aan de telefoon met een collega van haar vermoed ik. Uiteindelijk binnen en naar de kamer.
Dame is petite maar haar foto's zijn wel heel erg flatterend, realiteit een pak minder dus…
Geen verwelkoming enkel : " first pay"! Ze had er duidelijk geen zin in en heb haar gevraagd of het haar dagje niet was. Kreeg daarop een nog langer gezicht en wat geklaag in het Spaans, dit terwijl haar telefoon nog opstond op speaker want ze was nog steeds aan het converseren met haar collega.
Heb haar gezegd dat er nog meer dan genoeg vrolijkere dames beschikbaar zijn en ik mijn centen wel elders zou besteden en ben vertrokken.
wat mij betreft collega's, bespaar jullie de moeite.