Voormalig lid 11109
Vaste klant
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Middag
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Een mooie transfer van Gent naar Antwerpen sinds een week. Blijkbaar is Gent aan het uitdoven. Ze staat in raam 2 ofzo in de Schippersstraat 8. Ik kan er ook naast zitten want de nummering is onduidelijk.
Een 20 jarige Hongaarse brunette met leuke skinny figuur en kleine naturel borstjes Ze heeft een aanstekelijke glimlach met een positieve uitstraling. Haar haren zijn zwart geverfd en ze heeft bruine ogen. Op zich niet mijn smaak maar haar volledige uitstraling is die van je 18 jarige liefje Ze is ong 1m60 groot.
Eenmaal binnen, krijg je er voor 50 euro verschillende posities zoals gewenst. Geen tijdsdruk. Pijpen, missionaris, on top, doggy.... Ze is skinny en smal maar je mag zo diep mogelijk doorstoten
Haar pijpkunsten vallen tegen weliswaar. Precies strelen met de tong, maar we vergeven haar dat
Er zijn veel dames die ze zooo voorbijsteekt in service.
Vandaag had ze een zwarte bovenstuk en rood slipje aan. Ze rookt maar dat stoort niet. Geen overmatige parfum.
Aan te raden. Ze staat er van 8.00 tot 20.00 ongeveer
Een 20 jarige Hongaarse brunette met leuke skinny figuur en kleine naturel borstjes Ze heeft een aanstekelijke glimlach met een positieve uitstraling. Haar haren zijn zwart geverfd en ze heeft bruine ogen. Op zich niet mijn smaak maar haar volledige uitstraling is die van je 18 jarige liefje Ze is ong 1m60 groot.
Eenmaal binnen, krijg je er voor 50 euro verschillende posities zoals gewenst. Geen tijdsdruk. Pijpen, missionaris, on top, doggy.... Ze is skinny en smal maar je mag zo diep mogelijk doorstoten
Haar pijpkunsten vallen tegen weliswaar. Precies strelen met de tong, maar we vergeven haar dat
Er zijn veel dames die ze zooo voorbijsteekt in service.
Vandaag had ze een zwarte bovenstuk en rood slipje aan. Ze rookt maar dat stoort niet. Geen overmatige parfum.
Aan te raden. Ze staat er van 8.00 tot 20.00 ongeveer