- Intiem
- 2,00 ster(ren)
- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Link naar advertentie
- https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/anal-queen-new-in-the-city.html
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
Soms heb je zin en zijn je gekende kwaliteitsdames er niet en dan ga je eens iets nieuws proberen. En dan valt dat soms tegen. Deze Mia, niet lelijk, dikke borsten en een mooie kont. Tot daar het goede nieuws. Moest berichtje sturen als ik er was. Heeft me nog 7 min laten wachten en was net bezig bericht te typen dat ik weer weg ging als ze dan toch het appnummer gaf. Boven aangekomen, bierluchtje op de kamer. Mia zag er normaal uit. Service was van de rap rap kant. Had betaald voor 30 min, maar ben denk ik 16 min binnengeweest. Beffen kon kort, maar het moest blijkbaar vooruitgaan. Condoom erop ( alhoewel ze adverteert dat ze ook zonder condoom pijpt ), recht pijpen en dan op mij gaan rijden. Na 1 min "you finish?". Heu, echt niet, totaal geen opwinding. Dan gehurkt als een wilde tekeer aan het gaan op mijn fluit zodat hij eruit vloog. Dus vlug naar doggy. Zo haar lekkere dikke kont genomen, klaar gekomen, maar dat had ze niet gevoeld, dus ben ik lekker blijven verder haar langs achter nemen. Ze deed alle moeite om me toch maar klaar te krijgen, ging uiteindelijk op haar buik liggen, benen dicht om mijn fluit toch maar zo hard te knijpen dat ik zou klaar komen. Heb dan gespeeld dat ik klaar kwam. En dat was het dan. Geen zoenen. ZEKER GEEN herhalingsgevaar. U bent gewaarschuwd.