• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Recensie Mia, Aarschotstraat 50 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

thawinsor

Wandelaar
47
20/12/21
30
3
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen week moest ik voor een meeting in Brussel zijn. Anderhalf uur rijden voor een uurtje meeting is wat gek, dus maar eens door de straat gaan wandelen. Redelijk veel verloedering en niet zo super veel dames. Misschien was mijn beeld wat te romantisch.

Ik had hier op het forum even snel gekeken, en op nummer 50 zou een goede dame zitten met goeie reviews. Ik denk dat ik ze zag zitten toen ik de eerste maal voorbij wandelde, maar toch eerst eens tot het einde gewandeld voor ík terugkeerde. Helaas was ze dan verdwenen, maar de blonde jonge dame naast haar kon mij ook wel bekoren.

Mia was haar naam, zo vertelde ze mij, uit Albanië en 22 jaar oud. Ze wordt er eind van de zomer 23. Mia is een frisse verschijning niet overmatig gebruind en heerlijke naturelle rondingen. Leuke perky borstjes die goed de handen vullen en een peervormig lichaam met een enorm lekkere achterkant. Haar glimlach deed mij helemaal smelten, en niets leek geforceerd. Betaald voor een half uur en ik stond pas na 40 minuten terug op straat. Jammer dat het zo ver rijden is, anders zag ze mij regelmatig terug. Als 40 jarige met zo een jong ding de liefde bedrijven blijft ook wel een leuk gevoel.

Pijpen kon wel beter, dat was iets te heftig voor mij, maar steek ik op de ervaring. De seks was goed, twee standjes en lekker het rubbertje gevuld. Ik mocht haar ook beffen en dat leek ze toch te smaken, ik denk dat ze er zelf wat van verschoot, ik hoorde haar ademhaling verzwaren, die tepels gingen stijf staan tot ze haar benen sloot en mij wegduwde.

Ik kan ze alvast alarm aanbevelen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan