Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEr stond op hookers wel een recensie over deze dame, alleen opereerde ze toen onder een andere naam en andere woonplaats. Ze wil in elk geval aangesproken worden als mevrouw.Hai iemand ervaring met deze dame ?
Dm aub mvg
Vorig jaar bij geweest. Ik heb lang haar kut en kont mogen likken. Ik vond dat erg geil. En zij hield er ook van.Hai iemand ervaring met deze dame ?
Dm aub mvg
Iemand het adres van haar? Betaalde haar vandaag vooruit en vervolgens geen afspraak. Graag naar joury_033 @ hotmail comEr stond op hookers wel een recensie over deze dame, alleen opereerde ze toen onder een andere naam en andere woonplaats. Ze wil in elk geval aangesproken worden als mevrouw.
Als dit je kink is, we lezen graag een review!
Dag Willem, Was inderdaad een goede les. Gelukkig ging het maar om een klein bedrag.Hoi Joury
Leuk dat je hier reageert met je 1ste review je bent dus een nieuweling , als je nou eerst hier op de site of nog enkele andere site's had gekeken
dan had je kunnen lezen dat je beter niet vooruit moet betalen. Laat dit alvast een lesje zijn voor je verdere wandel carrière en ja
die mevrouw staat onder de categorie Kinky en Sm enzo misschien is dit wel een vorm van een soort vernedering .
grt GW22
Heb je nog iets teruggehoord van haar? Ze vraagt aan mij om op voorhand €50 te betalen en dat we daarna verder praten. Ik weet niet direct of ik dit vertrouw.Dag Willem, Was inderdaad een goede les. Gelukkig ging het maar om een klein bedrag.
Ik ga het inderdaad laten voor wat het is. Het zou toch niet echt een ervaring geweest zijn voor mij om trots op te zijn eerlijk gezegd.Ik weet het wel. Je vertrouwt het niet. En dan zou ik het niet doen.
Het is natuurlijk wel een soort van findom.
Kon je niet effe waarschuwen? Man man man ... Heb zin om mijn netvlies met een breinaald uit mijn ogen te peuteren
Ik denk niemandHai iemand ervaring met deze dame ?
Dm aub mvg
Ja ik wel, prima beffen, rimmen, russisch en intiem, doch uitsluitend voor SM wandelaars met dominante dame, die aangeeft wat ze wil, zelf doet ze niks! Mijn advies niet gaan als je geen SM wandelaar bent, en dat ben ik niet en dus ben ik ook niet meer welkom bij deze dame, die ik toch wel een 6 geef.Ik denk niemand