WHEM Metta-Ji/Amorah, Lanaken (Roermond)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Daar is over geschreven, maar wellicht gesneuveld in opruiming massage topic.
Wellicht dat een mod dit uit het archief kan vissen als het relevant is.
Heeft vroeger in het Maaseikse en Meerssense gezeten, en daarna rondgereisd.
Volgens mij nooit iemand daar geweest die hier een recensie heeft geschreven.
Prijskaartje heeft veel mensen weerhouden (denk ik)

Laatst bewerkt:
Ik was bij haar, een tijdje geleden. Was goed, prettige ervaring. Maar ze maakte het (net) niet af (had makkelijk gekund, want ze heeft zeer goede skills) en dat vind ik dan zonde want ik heb dat nodig. Dat dus ergens anders laten doen, en toen was mijn portemonnee nog leger… 😈

Dacht eind vorig jaar of begin dit jaar eens geweest.
Leuke dame en ontvangst.
De ruimte en locatie waren echter minder en er was geen douche aanwezig. Voormalig kantoorpand.

Massage was echter top en ben ook gekomen, wat geen garantie is.

Let wel op, dat het adres op haar website niet meer haar ontvangst adres is en ze ook niet meer in Roermond ontvangt.
Ze zat toen midden in een verhuizing.
Ze zou haar website nog aanpassen, maar dat heeft ze nog steeds niet gedaan zie ik.

Dacht eind vorig jaar of begin dit jaar eens geweest.
Leuke dame en ontvangst.
De ruimte en locatie waren echter minder en er was geen douche aanwezig. Voormalig kantoorpand.

Massage was echter top en ben ook gekomen, wat geen garantie is.

Let wel op, dat het adres op haar website niet meer haar ontvangst adres is en ze ook niet meer in Roermond ontvangt.
Ze zat toen midden in een verhuizing.
Ze zou haar website nog aanpassen, maar dat heeft ze nog steeds niet gedaan zie ik.
Waar ontva gt zij nog wel, zonder al te specifiek te zijn?

Waar ontva gt zij nog wel, zonder al te specifiek te zijn?

Geen idee waar ze nu ontvangt en of ze nog in de buurt van Roermond ontvangt.
Ze zou gaan verhuizen in de buurt van Maastricht de grens over naar België.
Voor de locatie waar ze hier ontving zou inmiddels haar huur contract zijn afgelopen.
Het beste kun je haar een mail of sms sturen over het hoe en wat.
Heb ivm haar verhuizing geen contact meer opgenomen.

Geen idee waar ze nu ontvangt en of ze nog in de buurt van Roermond ontvangt.
Ze zou gaan verhuizen in de buurt van Maastricht de grens over naar België.
Voor de locatie waar ze hier ontving zou inmiddels haar huur contract zijn afgelopen.
Het beste kun je haar een mail of sms sturen over het hoe en wat.
Heb ivm haar verhuizing geen contact meer opgenomen.
Ok tnx

Afgelopen Dinsdag een afspraak gehad bij Amorah.

Deze was in een woord GEWELDIG. De manier waarop Amorah je aanraakt is iets wat ik nog nooit meegemaakt heb. Zoals op haar website beschreven staat is het geen echte erotische massage. Echter merkte ik hier erg weinig van.

Amorah geeft de massage naakt, ze is een prachtige verschijning, alleen hierdoor stond mijn penis al direct in de lucht. Ik had in mijn mail aangegeven dat ik vrij gemakkelijk hard word en klaarkom. De lach op haar gezicht gaf me het gevoel dat ze het zelf ook opwindend vond dat zonder enige aanraking een jonge man van 26 alleen door haar naakte verschijning een kei harde erectie kreeg.

De massage begon rustig en Amorah gaf aan dat als ik bijna kwam dit aan te geven om met ademhaling en aanspannings oefeningen het klaar komen te voorkomen. Dit ging in het begin goed. Echter toen ze mijn bal zak en penis onder handen nam kwam ik binnen korte tijd extreem heftig klaar. Ook al was het een heerlijke geile ervaring, voelde ik me toch een beetje ongemakkelijk. Dit kwam vooral omdat ik fors op haar buik tot op haar borsten gespoten had. Gek genoeg kreeg ik toen ik me verontschuldigde weer het gevoel dat ze dit eigenlijk ontzettend geil vond. Toen ze ons beide netjes afgeveegd had kwam ronde twee. Ik had namelijk ook gekozen voor de prostaatmassage. Amorah trok een latex handschoentje aan en masseerde heerlijk mijn anus tot ik langzaam haar vinger naar binnen voelde glijden. De prostaat massage die Amorah geeft is onbeschrijfelijk, ongeveer een kwartier lang masseerde ze mijn prostaat, balzak en penis. Door haar massage techniek en de oefeningen heb ik het lang kunnen volhouden, maar op het einde liet Amorah me nog een tweede keer heel heftig klaarkomen.

Haar reactie na de tweede keer bevestigde mijn gevoel. Ze zei: nu moet ik je toch volledig leeg gemolken hebben. En dit was exact hoe ik me voelde. Amorah heeft dat werkelijk elke druppel sperma uit mijn ballen gekregen.

Ik kan maar een ding zeggen. Lieve Amorah. Mij ga je nog heel vaak zien. En voor de heren hier. Als je echt een volle zak hebt, kun je hem hier laten legen zoals nergens anders!

Mooi, maar officieel hoort het niet onder deze whem thuis, maar onder recensies.
Kun je dit nog verplaatsen?

Waar ontvangt zij tegenwoordig?
Op haar site staat Bessemerstraat in Lanaken. Is/was dat dat pand dat door de Gemeente gesloten wordt?

Terug
Bovenaan Onderaan