Met welke Bekende Nederlandse (BN'er) zou jij sex willen hebben?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Volgens mij hebben we onderhand zo wel elke nog vruchtbare nederlandse vrouw gehad die met haar kop ooit op TV is geweest of nog is.
En eerlijk gezegd, van ruim meer dan de helft had ik vóór deze posts nog nooit gehoord :ROFLMAO:

is Merel Ek al genoemd?..
zal haast wel...
dame heeft een mooie kop haar en mooie kont..
wel zo'n overopgeleid 'altijd gewend om der zin te krijgen' type als je ze hoort praten..maar dat moet ook wel als je bij die 2 andere pannenkoeken net v/d Gijp en Derksen moet gaan zitten..😂😂
fysiek gezien niks mis mee..lijkt een beetje op de buurvrouw uit de straat hier achter..
Dat deed ik al op tv
is in den beginne best dik geweest.ineens vlogen de kilo's eraf..en bij die bolle eraan..
toch gek hoe iemand kan veranderen..eerst zogenaamd de zorgzame huisvrouw ,bezig met dieren en alles tot geleidelijk aan Onlyfans model die vanalles in haar lichaam laat verdwijnen tot de keukentafel toe zowat..
en dan dat bakkes van der..man man

is Merel Ek al genoemd?..
zal haast wel...
dame heeft een mooie kop haar en mooie kont..
wel zo'n overopgeleid 'altijd gewend om der zin te krijgen' type als je ze hoort praten..maar dat moet ook wel als je bij die 2 andere pannenkoeken net v/d Gijp en Derksen moet gaan zitten..😂😂
fysiek gezien niks mis mee..lijkt een beetje op de buurvrouw uit de straat hier achter..

is in den beginne best dik geweest.ineens vlogen de kilo's eraf..en bij die bolle eraan..
toch gek hoe iemand kan veranderen..eerst zogenaamd de zorgzame huisvrouw ,bezig met dieren en alles tot geleidelijk aan Onlyfans model die vanalles in haar lichaam laat verdwijnen tot de keukentafel toe zowat..
en dan dat bakkes van der..man man
Ik zal wel onder een steen hebben gelegen, maar doet Debby van der Zande ook OnlyFans? Heeft iemand daar foto's van en van die verdwijningen? ;)

Terug
Bovenaan Onderaan