Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJe hebt gelijk, maar wel lekker. Titel van het topic even aanpassen: BNer / BVerDat zijn bekende Vlamingen
Ik heb een apart topic aangemaaktJe hebt gelijk, maar wel lekker. Titel van het topic even aanpassen: BNer / BVer
Dan Elise van VlaanderenDat zijn bekende Vlamingen
In mijn droom betaal ik ze allemaal alimentatie
Mee eens.die donkere dame van het Jeugdjournaal vind ik leuk.
Daar is Puck wel voor in, denk ik. Die is niet vies van een beetje aandacht en geld. Als die als DVP zou werken, zou ik daar wel grof geld voor over hebben.Puck Moonen:
Haar zou de Playboy maar moeten strikken!
Laura Vlasblom doet allerlei stemmen voor Nederlandse Disney tekenfilms. Kun je roleplayen dat je met Jasmine in bed ligt... of Katrien Duck, als dat je ding is!Laura Vlasblom:
Bekijk bijlage 125250
Nikkie PlessenWie is dat?
Ik weet niet of zij de mooiste vrouw is, maar Yolanthe Cabau is echt heel mooi.
Ik vind dat ze een kutkop heeft maar dat komt misschien door haar uitstralingIk weet niet of zij de mooiste vrouw is, maar Yolanthe Cabau is echt heel mooi.
Leuk, dat is weer eens wat anders als die erfenissen van die Nigeriaanse prinsen.En wat doen jullie als je nou ineens van door jou genoemde BN'er een priveberichtje hier kreeg: Hoi met mij, dank je voor je compliment! Het is voormij een lang gekoesterde wens/fantasie om eens sex te hebben met een onbekende man. Zullen we elkaars wens eens waarmaken? Misschien overdonder ik je er een beetje mee en waarschijnlijk geloof je niet dat ik het ben, maar ik ben het echt. We kunnen morgen wel even videobellen als je wilt. Dikke kus.........
Dan wordt je toch gek!
Nikkie PlasticsWie is dat?
Wie doet ze niet na.....!En wie deed ze na dan?
Daar is een eigen topic vanJe hebt gelijk, maar wel lekker. Titel van het topic even aanpassen: BNer / BVer