Met hoeveel dames heb je sex gehad het afgelopen jaar?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik weet niet of de Chinese massages waarbij ik die meiden in hun kontje kon knijpen, hun kutje vingeren en eens lekker aan hun tepels zuigen terwijl ze me klaartrokken, of dat meetelt? Éen of twee keer kwam de masseuse op de tafel liggen en ik er bovenop, evenwel zonder penetratie. Verder toch een 5-tal keer gedated met callgirls via sites. Ramprostitutie doe ik eigenlijk niet meer terwijl dat vroeger mijn exclusieve verzetjes waren...afijn dus in totaal een 15-tal keer van bil geweest zal ik zeggen.

het zal ergens tussen de 20 en 25 geweest zijn dit jaar..
let wel ,de dames die ik soms 1x bezoek en de week erna weer van de radar zijn ,schrijf ik niks over..
die komen hier enkel voor een week en gaan dan weer richting Belgie of Duitsland..voor clubs..ook veel Roemenen die naar eigen zeggen naar Spanje gaan..
en sommige ben ik na een week zelf al vergeten..

En toch zijn er die daar anders over denken. Was laatst bij een dame die plots de vleiende woorden gebruikte" Als ik straks een man neem wil ik iemand als jij " .😇😇😇😇 Ze zal het waarschijnlijk wel niet bedoeld het als zijnde dat het een wandelaar moet zijn .🤭🤭🤭
Zoiets heet GFE en sommige DVP's zijn daar heel bedreven in. Ze laten klanten denken dat ze echt iets voor hen voelen zodat ze terugkomen.

Zoiets heet GFE en sommige DVP's zijn daar heel bedreven in. Ze laten klanten denken dat ze echt iets voor hen voelen zodat ze terugkomen.
Ik heb ook zoiets meegemaakt met een dvp. Ze was heel open over haar prive leven kids toekomst plannen etc. Ze liet hints vallen dat ze wel meer wilde buiten mijn bezoekjes. Ik mocht altijd langer blijven en hoefde nooit voor extra's te betalen.

Een tijdje later was ze gestopt als dvp en was ze een nieuw leven begonnen met een andere klant. Hoe weet ik dit nou haar nieuwe vriend heeft zijn verhaal gedeeld op dit forum.

Ik heb ook zoiets meegemaakt met een dvp. Ze was heel open over haar prive leven kids toekomst plannen etc. Ze liet hints vallen dat ze wel meer wilde buiten mijn bezoekjes. Ik mocht altijd langer blijven en hoefde nooit voor extra's te betalen.

Een tijdje later was ze gestopt als dvp en was ze een nieuw leven begonnen met een andere klant. Hoe weet ik dit nou haar nieuwe vriend heeft zijn verhaal gedeeld op dit forum.
Ze was gewoon aan het inventariseren binnen haar klantenkring, heeft uiteindelijk de meest geschikte (en wellicht op de juiste wijze toehappende) kandidaat gekozen.

Terug
Bovenaan Onderaan