En... krijg jij ook een 13de maand?1 per maand
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEn... krijg jij ook een 13de maand?1 per maand
Gemiddeld naar € gerekend of betalen € 20 a 30Interessant, wat kostte het in Cuba?
Netjes een gemiddeld maandsalaris is daar €40 dus omgerekend zou je in Nederland €2200 voor een wip betalen hahahaGemiddeld naar € gerekend of betalen € 20 a 30
Ik denk dat dat meestal bij het spel hoort, ze weten wat we willen horenEn toch zijn er die daar anders over denken. Was laatst bij een dame die plots de vleiende woorden gebruikte" Als ik straks een man neem wil ik iemand als jij " . Ze zal het waarschijnlijk wel niet bedoeld het als zijnde dat het een wandelaar moet zijn .
Zal me moeten haasten want ik ga verhuizen naar een land waar prostitutie verboden is.En... krijg jij ook een 13de maand?
Is dat met het geweer tegen je hoofd dat je hiermee akkoord gegaan bent?Zal me moeten haasten want ik ga verhuizen naar een land waar prostitutie verboden is.
Zweden?Zal me moeten haasten want ik ga verhuizen naar een land waar prostitutie verboden is.
FrankrijkZweden?
Op m'n ballen ja!Is dat met het geweer tegen je hoofd dat je hiermee akkoord gegaan bent?
Op m'n ballen ja!Is dat met het geweer tegen je hoofd dat je hiermee akkoord gegaan bent?
Letterlijk en figuurlijk buiten de deur geneuktIk weet het alleen nog van buiten NL.
3x Indonesie
1x Singapore
1x Dubai
2x Londen
2x Berlijn
3x antwerpen
1x Brussel
1x Munchen
2x Duisberg
2x keulen
1x hannover
Totaal 19
Zoiets heet GFE en sommige DVP's zijn daar heel bedreven in. Ze laten klanten denken dat ze echt iets voor hen voelen zodat ze terugkomen.En toch zijn er die daar anders over denken. Was laatst bij een dame die plots de vleiende woorden gebruikte" Als ik straks een man neem wil ik iemand als jij " . Ze zal het waarschijnlijk wel niet bedoeld het als zijnde dat het een wandelaar moet zijn .
Ik heb ook zoiets meegemaakt met een dvp. Ze was heel open over haar prive leven kids toekomst plannen etc. Ze liet hints vallen dat ze wel meer wilde buiten mijn bezoekjes. Ik mocht altijd langer blijven en hoefde nooit voor extra's te betalen.Zoiets heet GFE en sommige DVP's zijn daar heel bedreven in. Ze laten klanten denken dat ze echt iets voor hen voelen zodat ze terugkomen.
Ze was gewoon aan het inventariseren binnen haar klantenkring, heeft uiteindelijk de meest geschikte (en wellicht op de juiste wijze toehappende) kandidaat gekozen.Ik heb ook zoiets meegemaakt met een dvp. Ze was heel open over haar prive leven kids toekomst plannen etc. Ze liet hints vallen dat ze wel meer wilde buiten mijn bezoekjes. Ik mocht altijd langer blijven en hoefde nooit voor extra's te betalen.
Een tijdje later was ze gestopt als dvp en was ze een nieuw leven begonnen met een andere klant. Hoe weet ik dit nou haar nieuwe vriend heeft zijn verhaal gedeeld op dit forum.
dat zou natuurlijk kunnen..Ze was gewoon aan het inventariseren binnen haar klantenkring, heeft uiteindelijk de meest geschikte (en wellicht op de juiste wijze toehappende) kandidaat gekozen.
Ze staan anders wel in de rij bij mij!De meeste dvp's zien ons vast niet als relatie materiaal
175 (2 dates en 173 hoertjes)
173 x 150 euro is bijna 26K, kan ik helaas niet betalen
"De koning(in) is dood! Lang leven de koning(in)"!5 verschillende dames. Het jaar bitterzoet begonnen met een favorietje dat definitief ging stoppen en zich tot nu toe aan haar woord hield. Het jaar afgesloten met een nieuw favorietje.
Voorlopig houd ik het bij "De koningin is verdwenen, lang leve de prinses!""De koning(in) is dood! Lang leven de koning(in)"!