Met hoeveel dames heb je sex gehad het afgelopen jaar?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Je zegt "ze geniet heerlijk"! Hoe zit dat dan met jou als je hoort en ziet wat er gaande is? Sorry daarvoor, maar ik had voor ons moeke al lang een enkele reis geboekt!
Niks heerlijker dan haar genot. En Jostheboss zegde het hierboven al correct.
(En ja. Vroeger heb ik honderden DVP's gehad, maar sinds Britney is alles veranderd)

Je zegt "ze geniet heerlijk"! Hoe zit dat dan met jou als je hoort en ziet wat er gaande is? Sorry daarvoor, maar ik had voor ons moeke al lang een enkele reis geboekt!

Ik vind het wel geil als tijdens partnerruil ik uit de andere slaapkamer m'n vrouw hoor klaarkomen of als ik de man die haar neukt hoor klaarkomen, wetende dat hij m'n vrouw volpompt. Ik doe op dat moment namelijk precies hetzelfde met zijn vrouw. En bij een trio (altijd met een vrouw erbij) vind ik het geil als ik de dames in 69 zie beffen. Ik weet namelijk dat even later ik ze neuk. Als je jaloers bent, dan is partnerruil of een trio geen goed idee.

Dan is dat jouw probleem. Als zij zo overeen komen en genieten is dat hun zaak. Trouwens niet wat hypocriet ? Hier snuffelen, naar de hoeren gaan en dan zou je vrouw niet op een andere pik mogen rijden.....?
Nu zit je fout met hypocriet, Maxxie hoeft naar niets en niemand enige verantwoording af te leggen. Dat is het voordeel (en de vrijheid) van de alleenstaande!

Nu zit je fout met hypocriet, Maxxie hoeft naar niets en niemand enige verantwoording af te leggen. Dat is het voordeel (en de vrijheid) van de alleenstaande!
Je hebt dan ook niet te oordelen over een ander. Feit dat je zegt dat "je moeke een enkele reis" krijgt geeft aan dat je mocht in een relatie zitten het wel zou doen. Alleen al zo denken maakt je een hypocriet. We zitten hier met zijn alleen op een libertijnse site.

2 x in Den Haag, 1 Dominicaanse en 1 Colombiaanse. In Amsterdam een keertje of 30, waarvan vaak bij dezelfde Dominicaanse, 5 keer bij een Franse dame die ik dit jaar pas voor het eerst bezocht heb en nog 2 anderen wat bij 1 keer is gebleven. Dus 6 dames in totaal. Allemaal een mooi en gezond 2025 gewenst wandelbroeders!!

Je hebt dan ook niet te oordelen over een ander. Feit dat je zegt dat "je moeke een enkele reis" krijgt geeft aan dat je mocht in een relatie zitten het wel zou doen. Alleen al zo denken maakt je een hypocriet. We zitten hier met zijn alleen op een libertijnse site.
Snap ik dat je alleen op een libertijnse site zit!
Als de ene aangeeft heel veel plezier te beleven aan het "delen" van zijn partner, dan mag de ander, ikke, met net zoveel recht zeggen dat moeke van mij een enkele reis kreeg, toch? Of willen we alleen horen wat we graag horen?

Snap ik dat je alleen op een libertijnse site zit!
Als de ene aangeeft heel veel plezier te beleven aan het "delen" van zijn partner, dan mag de ander, ikke, met net zoveel recht zeggen dat moeke van mij een enkele reis kreeg, toch? Of willen we alleen horen wat we graag horen?
Terwijl je zelf op andere wijven zou zitten.

Terwijl je zelf op andere wijven zou zitten.
"Wijven" is voor mij geen gebruikelijk woord!
Jij wil mij een moeke aanpraten. Zoals al gezegd, kan de alleenstaande wandelaar ongestoord zijn eigen routes bepalen. Ik weet nu niet hoe ik zou handelen als er wel een moeke was en daar hoef ik me ook helemaal niet druk om te maken.
Mijn woordkeuze zou overigens zijn geweest: Terwijl ik met andere, mooie vrouwen het bed zou delen!

"Wijven" is voor mij geen gebruikelijk woord!
Jij wil mij een moeke aanpraten. Zoals al gezegd, kan de alleenstaande wandelaar ongestoord zijn eigen routes bepalen. Ik weet nu niet hoe ik zou handelen als er wel een moeke was en daar hoef ik me ook helemaal niet druk om te maken.
Mijn woordkeuze zou overigens zijn geweest: Terwijl ik met andere, mooie vrouwen het bed zou delen!
Lekker woke doen en je er dan nog eens proberen uit te lullen ook. Man man

Lekker woke doen en je er dan nog eens proberen uit te lullen ook. Man man
Jostheboss, je lijkt Jos Verstappen wel, ook altijd een kort lontje! Als jij fatsoenlijk taalgebruik "woke" noemt dan zegt dat meer over jou dan over mij. Nog een keer: "Wijven" is zeer vrouwonvriendelijk! Vraag het aan de DVP's die hier met ons meepraten! Genoeg gelult.

Ik geloof niet dat zoiets veel kans van slagen heeft. De meeste dvp's zien ons vast niet als relatie materiaal
En toch zijn er die daar anders over denken. Was laatst bij een dame die plots de vleiende woorden gebruikte" Als ik straks een man neem wil ik iemand als jij " .😇😇😇😇 Ze zal het waarschijnlijk wel niet bedoeld het als zijnde dat het een wandelaar moet zijn .🤭🤭🤭

In totaal 71 dames zoals ik kan tellen en mij herinner

12 Valentina bij maisson MONTY Rijswijk
6 x Mila
3 x Bobbi
Bij Arabella fkk Duitsland 13 verschillende
Villa Venus 10 dame
Grimbergen 6 vaak met selina keer of 40.
7 privé dames bezocht
Acapulco gold 20 dames
12 in Cuba

In totaal 71 dames zoals ik kan tellen en mij herinner

12 Valentina bij maisson MONTY Rijswijk
6 x Mila
3 x Bobbi
Bij Arabella fkk Duitsland 13 verschillende
Villa Venus 10 dame
Grimbergen 6 vaak met selina keer of 40.
7 privé dames bezocht
Acapulco gold 20 dames
12 in Cuba
Was het in Cuba makkelijk te regelen en veilig? Daar geweest maar je moet er geen gedoe krijgen. Hygiëne was in Havanna ver te zoeken 10 jaar geleden

Terug
Bovenaan Onderaan