We hebben een winnaar!!175 (2 dates en 173 hoertjes)
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWe hebben een winnaar!!175 (2 dates en 173 hoertjes)
haha, ja, volgend jaar voor de 183 gaan! (nee hoor, eerder ietsje minder)Bijna elke tweede dag een afspraak...
Was dit iedere keer een 1 op 1 of zaten er iets van gangbangs bij? Dan kan het hard oplopen.haha, ja, volgend jaar voor de 183 gaan! (nee hoor, eerder ietsje minder)
allemaal 1 op 1Was dit iedere keer een 1 op 1 of zaten er iets van gangbangs bij? Dan kan het hard oplopen.
Ik lees bijna overal een dalende lijn naar beneden, hoe komt dat toch?
We zitten in een wandel recessieWaarschijnlijk de stijgende prijzen.
13 en een half ?Ergens tussen de 12 en 15
Klopt, was een klein vrouwtje, daar kon ik hem niet helemaal in steken13 en een half ?
De mijne op zeer veel, en ik weet het wel steedsMijn vrouw en 8 hoeren. En op hoeveel andere fluiten mijn vrouw heeft gezeten weet ik niet
We laten elkaar daarin heel vrij. 1 afspraak: op een ander met condoom en 2 x testen op een jaar. Mijn vrouw is wel minder actief.De mijne op zeer veel, en ik weet het wel steeds
Op hoeveel schat je ?De mijne op zeer veel, en ik weet het wel steeds
Op hoeveel schat je ?De mijne op zeer veel, en ik weet het wel steeds
+/- 630 neukbeurten (204 sinds augustus) met +/- 430 verschillende mannen op anderhalf jaar tijd....Op hoeveel schat je ?
Jouw vrouw is een nymfomane+/- 630 neukbeurten (204 sinds augustus) met +/- 430 verschillende mannen op anderhalf jaar tijd....
I know. Ze geniet heerlijk van haar seksualiteit. Die hoge cijfers komen uiteraard door clubs en gangbangsJouw vrouw is een nymfomane
Wie in Gent ?Ik kom uit op 15 verschillende dames het afgelopen jaar, in totaal zo'n 25 bezoekjes. Ongeveer om de week een dvp bezoeken bevalt me wel.
1 Alkmaar, Achterdam
2 Club Jonquera Spanje
2 Gent, Schepenvijverstraat
2 Amsterdam, Ruysdaelkade
1 Den Haag, Diana's secret
2 Duisburg, vulkanstrasse
5 Antwerpen, Schipperskwartier
euhh, namen ben ik echt niet goed in. En heb ze beide maar 1x bezocht, kom n.l. niet vaak in Gent. Op zich wel jammer want er zitten altijd veel bloedmooie dames.Wie in Gent ?
Een mooie Roemeense Vanessa ?euhh, namen ben ik echt niet goed in. En heb ze beide maar 1x bezocht, kom n.l. niet vaak in Gent. Op zich wel jammer want er zitten altijd veel bloedmooie dames.
Je zegt "ze geniet heerlijk"! Hoe zit dat dan met jou als je hoort en ziet wat er gaande is? Sorry daarvoor, maar ik had voor ons moeke al lang een enkele reis geboekt!I know. Ze geniet heerlijk van haar seksualiteit. Die hoge cijfers komen uiteraard door clubs en gangbangs
Dan is dat jouw probleem. Als zij zo overeen komen en genieten is dat hun zaak. Trouwens niet wat hypocriet ? Hier snuffelen, naar de hoeren gaan en dan zou je vrouw niet op een andere pik mogen rijden.....?Je zegt "ze geniet heerlijk"! Hoe zit dat dan met jou als je hoort en ziet wat er gaande is? Sorry daarvoor, maar ik had voor ons moeke al lang een enkele reis geboekt!