Met hoeveel dames heb je sex gehad het afgelopen jaar?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
wat een rookie nummers :ROFLMAO:
Ik gok toch al snel 50+

Waarvan 45 in thailand..
Verder
En nog eentje op een GB in Zeist...

kortom 55+ ?

Ik moet echt andere hobby gaan zoeken... :cautious:🥸:oops::confused::ROFLMAO:

Grote mond, slordig gekleed, kort pittig kapsel? 🤪
Matige tot hele slechte hygiëne… 🤢 Sommigen wel bloedgeil die je in alle gaten kan nemen tegen een schappelijk prijsje… 😉

af-en-toe net iets langer wegblijven bij je favorietje. Wat is ze dan blij je terug te zien!
Doe ik noodgedwongen als je veel vaste favorietjes hebt én ook nog tussendoor nieuwe wilt blijven ontdekken. 😅

Voor mij is de balans op dit moment: 42 verschillende/94 bezoekjes en het jaar is nog niet voorbij! 😜

Zal tussen de 8-12 ergens liggen.
Vaste dame een x of 10 geweest.
Vakantie dame 4x. Andere 2x.
En dan nog wat losse bezoekjes.
Prima jaar gehad, gelukkig wat toppers mogen ontmoeten en eigk 2 mindere dates gehad. Op naar 2025.

Ik tel er 17 verschillende die ik kan herinneren waarvan er een aantal meerdere keren zijn.
Antwerpen Schipperskwartier 8
Den Haag Geleenstraat 3
Amsterdam Ruysdaelkade 2
Wallen 2x
In Duitsland 2x op de tippelzone geweest (Essen Kirmesplatz en Duisburg Zoo)

Rond de 50 verschillende ongeveer.

Ik ben altijd aan het doorselecteren. De matige dames vallen af, de goede bezoek ik zo'n 4 of 5 keer per jaar. Een paar toppertjes vaker.

Interessante nieuwe dames krijgen altijd een kans… 😁.

Ik heb mijn kalender er eens bijgehaald en beginnen tellen. Ik ben 69 keer ( echt waar) naar dvp's geweest en 8 keer sex gehad met mijn vrouw. Ik heb er wel enkele meerdere keren bezocht omdat ze zo goed waren. Dus misschien een 40 verschillende dames. Ik tel het als dvp bezoek als ik zelf door haar een hoogtepunt heb gekregen. Dus bv een massage met manueel hoogtepunt tel ik mee.

Ik kom op 10:

- 3 kleine dames in club Venus Hamminkeln 1x geweest.
- 3 dames in Escape Doetinchem; Gina Ned, 9x Maria. 1x en Ruby 3x
- 1 priveontvangst 2x
- 2 dames in Eroticcinema. 2x geweest (vroeger heel veel)
- 1 spontane ontmoeting in een sauna. 16 dates tot gevolg

In totaal in 2024 34x buiten de deur geneukt. Kosten ongeveer 2000 euro. Het geld dubbel en dwars waard. Een mooi jaar dus.

Ik heb mijn kalender er eens bijgehaald en beginnen tellen. Ik ben 69 keer ( echt waar) naar dvp's geweest en 8 keer sex gehad met mijn vrouw. Ik heb er wel enkele meerdere keren bezocht omdat ze zo goed waren. Dus misschien een 40 verschillende dames. Ik tel het als dvp bezoek als ik zelf door haar een hoogtepunt heb gekregen. Dus bv een massage met manueel hoogtepunt tel ik mee.
Mooi... en dan nu nog (wat meer) recensies plaatsen!

Helaas weer minder dan vorig jaar, denk maar 15 verschillende. Het aanbod is zo bedroevend dat ik er een vriendin bij heb genomen voor een lekker geil verzetje af en toe. 5 jaar geleden waren het er zeker 50 verschillende maar helaas is die tijd verdwenen en de prijzen gestegen. Ben ook al die bare (schuimende kitjes) advertenties ook zo zat, dat was 5 jaar geleden bijna niet maar nu alleen maar. Nog even en stop ermee

Terug
Bovenaan Onderaan