Recensie Meryem/Myriam, Emmanuela's Angels, Waasmunster 3,20 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
35-40
Cupmaat
C
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag eens langs geweest bij Myriam.

Voor deze naturelle dame gekozen, ook onderaan is ze naturel😉. Heerlijke kont, zou daarvoor alleen al gaan.

Begonnen met PZC, zij zittend op het bed ik rechtstaand. Niet echt heel diep, verdienstelijke poging.

Daarna heb ik haar even gebeft, intiem 2 strandjes gedaan en het kwakje in het zakje gelost.

Daarna nog een massage gekregen, denk dat ik die morgen nog ga voelen🤪

En zo was het half uurtje om, met al bij al een goede ervaring.

Enig minpuntje is misschien dat ze niet echt graag (tong)zoent, wel wat rondom je gezicht maar niet op de mond.
 
vandaag bezoekje gebracht en gekozen voor Meryem. Is Spaanse slank mooie borsten en lekkere kont. Bij het binnenkomen zuinig kusje op de wang. Na het gebruikelijke wasje terug naar de kamer. Tongzoenen zat er niet in zelfs geen gewone kus had blijkbaar last van haar tong voor zover ik het begreep tenminste. Pijpen was niet slecht maar ook niet super. Van 69 genoot ze dan wel weer. Bereed mij nogal wild en ondertussen kreunde ze luid maar heel luid. Nadien op gewone manier klaar gekomen met terug het nodige gekreun. echt beetje overdreven. massage was iets beter maar weer gekreun terwijl ze mij aftrok iets te. Heb de indruk dat ze mij zo snel mogelijk terug buiten wou maar uiteindelijk toch het uurtje bijna vol gekregen. Heb daar al veel betere gehad dus herhalingsgevaar zit er voor mij niet in. Volgende keer beter.
 
klopt denk ik hoor, weet dat ze enorm kan jammeren als ze klaarkomt, heb eens in een kamer naast haar geweest, net op ogenblik dat ik probeerde af te remmen kwam ze ... ik ook dus, was enorm stimulerend .... zag haar buitenkomen toen ik naar beneden ging, lekkere kont en boezem... ga er toch ook nog eens langsgaan. foto's van Bianca staan me ook wel aan, ziet er schattig uit...
 
Terug
Bovenaan Onderaan