Recensie Meryam, Wommelgem (vh Massagerie/Maison d’Amour) 4,86 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heb haar nogmaals bezocht,

Ik ga er niet meer te ver over uitbreiden, zelfde ervaring als mijn vorige recensie,

Ideaal voor uitgebreide pijpdate , en een lekker natte kutje om te verwennen
👍

Wat een lieve vrouw, ze heeft alles, lekker zacht lief weet wat je nodig hebt en wat je graag hebt. Ze zal je steeds proberen heel veel plezier aan je date te laten beleven. Je mag met haar grote mooie volle borsten zoveel spelen en zuigen als je wil, dan komt er een hele mooie grote tepel tevoorschijn. Je mag ook haar kutje likken als je de juiste snaren raakt zal ze er heel erg van genieten en dat zal je merken ook. Eigenlijk een droom van een vrouw is het, eens je bij haar geweest bent wil je geen ander meer. Meryam als je dit leest heb ik toch echt niks teveel gezegd. Dikke kus en tot snel.

Hallo ik heb goed nieuws voor de liefhebbers van Meryam. Die werkt nu in "De Massagerie" in Antwerpen op de IJzerlaan 39. Ze is dus niet gestopt. En zodra de problemen met Redlights voorbij is komt er een nieuwe pagina van haar te voorschijn. Dus nog even geduld mannen.

Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.massagerie.be/dames
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Heerlijk uurtje beleefd bij deze lieve dame. De naam van de titel mag dus aangepast worden naar "de Massagerie. Antwerpen", en verhuizen naar de rubriek Massagesalons en Privémassages.
In de Massagerie draait alles dus rond de massage. Body-slide, tantra etc... Ik vind Meryam een aanrader. Heerlijke borsten, maar de onderste geslachtsdelen bleven wel helemaal buiten buiten bereik. :(

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan