WHEM Merel, Hoogezand

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Is geen nieuwe dame, deze dame is al jaren actief. Ben een aantal keer bij haar geweest door de jaren heen vooral door haar redelijke prijs die ze vraagt. Ze geeft een aardige massage en het is voor de rest een aardige meid. Niet per se de meest erotische ervaring maar ze doet wat ze zegt.

Je krijgt een massage en een goede handjob maar dat is ook alles wat ze doet dus ook niet pushen voor meer.
 
Inmiddels ook een uitgebreide reactie ontvangen.
Haar aanbod/dienstenpakket klinkt me als muziek in de oren.
Alleen de manier om een mogelijke afspraak te maken is voor mij erg lastig. Ik spreek zelf het liefst op de dag zelf of hooguit 1 dag van tevoren af met een dame middels een appje of berichtje via SJ.
Zij wil graag een aantal voorkeuren ontvangen van meerdere dagen/dagdelen. Dat is lastig voor mij...
Ben benieuwd of het ooit tot een afspraak zal komen
 
Merel lijkt van de aardbodem verdwenen te zijn. Ze reageert niet op mij en op mede forumbezoekers. Tja.....beetje jammer. Contact ging in eerste instantie via SJ waar je een lang, onpersoonlijk antwoord kreeg. Ik ben benieuwd wie het gelukt is haar te bezoeken.
 
Nog steeds niets meer gehoord na een aantal pogingen. Eerst met een concreet voorstel van mijn kant, vervolgens nog met de vraag of zij een aantal momenten kon doorgeven. Gain sjoege
 
Ik ben eind september bij Merel geweest. Ik kende haar nog van vroeger, jaren terug, en Merel is geen steek veranderd. Het contact maken verliep niet makkelijk maar als zij merkt dat jij serieus bent dan wordt zij toeschietelijker. Bij mij was dat door een concrete datum en tijd te noemen en en welk pakket. Merel ontvangt nog steeds op hetzelfde adres als voorheen.
Oke, zij is druk tijdens het bezoek maar doet wat ze belooft. Zij houdt haar slip aan tijdens de massage en ik vind dat heel straight. Dat deed ze vroeger ook al en nu nog steeds. Bij binnenkomst is er eerst tijd voor een babbel en drankje. Bij ging de babbel over vroeger.
De ruimte is schoon en verzorgd, over smaak valt te twisten. De prijzen zijn duidelijk en Merel is geen klokkijkster. Of ik terugga, zeker weten maar ik ga ook naar anderen. Afwisseling van spijs doet eten!
 
Terug
Bovenaan Onderaan