- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 2,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Duits
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sexy-mendi-intiem-mogelijk-zonder.html
- Totale kosten (in euro)
- 70
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
* Sexy Mendi Zawetem
Hallo heren , indien interesse best via Whatsapp a.u.b. ik ontvang jou in mijn mooi prive appartement van Kortrijk centrum met
www.redlights.be
Vandaag toch eens afgezakt naar Kortrijk voor een bezoek bij Mendi. Zeer vriendelijke en mooie dame, met een mooi strak lijfje. Spreekt wel alleen maar Duits. Gesprekken liepen dus vrij moeizaam ... Ze vroeg 70€ voor half u, voor de liefhebbers (120€ sex zonder condoom) Bij aankomst op de kamer moest ze zich nog douchen, was nog in slaaptenue. ondertussen een frisdrankje gekregen. Daarna op bed een massage gekregen (5min.), in haar mooie lingerie. Tongzoenen mocht niet, meerprijs. Laat zich ook niet beffen en pijpte niet ook. 1e maal dat ik dit meemaak. Damn, weeral verkeerde keuze gemaakt, maar had super veel goesting, dus maar begonnen in missionaris. Haar BH mocht ook niet uit ... Terwijl ik aan het neuken was, ging de deur plots open. Blijkbaar haar collega. (Bed staat tussen de open keuken en zithoek.) Grappend gezegd dat ze mocht meedoen, maar begon direct over meerprijzen. Dus er niet op verder ingegaan. Toen ik wou overschakelen naar een andere positie, de typische woorden, are you finished? No ... Maar blijkbaar is er maar 1 positie mogelijk ... Dan maar verder geschuurd en rubber volgespoten. 1e en laatste maal. Best dat ik maar 70€ heb uitgegeven, mss voor uur dat er meer inzit. Foto's kloppen wel.