- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen in mond
- Pijpen zonder condoom
- Tussen borsten (russisch)
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/assen/3606010-melody
- Totale kosten (in euro)
- 180
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Melody is een nieuwe dame in DH, er staan wel reviews op kinky maar die zijn nooit zo betrouwbaar. Maar omdat ik haar erg leuk vind heb ik toch maar contact opgenomen. Contact verliep soepel en ik kreeg nog een selfie van haar.
Ze deed open in een soort geel ballerina outfit.
Was erg leuk om te zien. Ze is zelf ook erg knap, klein ding met mooie borsten. Ze zijn wel nep maar voelen zacht aan, en ik kon het litteken niet vinden. Na ff navragen zat het onder haar oksels. Ze zijn perfect voor een titty funk.De arts die de operatie heeft gedaan krijgt een 10. De date zelf was ook top. Maar omdat ze Thai is moest ik wel rustig beginnen. Je kent het wel, you so big you break me enz.
Ze heeft een leuk klein driehoekje op haar poes.
Toch na een rustige start kwamen we wel in het ritme. Na de 1e rond ff liggen praten. Ze werkt op haar boerderij in Thailand. Dus mocht je nog een keertje een leuke boerin willen ploegen dit is je kans . 2e ronde afgemaakt met cim.
Het appartement is zelf prima en de parkeergelegenheid is ook prima.
Kleine opmerking nog, ze ontvangt alleen blanke nl mannen. Dus hou daar rekening mee.
Ze deed open in een soort geel ballerina outfit.
Was erg leuk om te zien. Ze is zelf ook erg knap, klein ding met mooie borsten. Ze zijn wel nep maar voelen zacht aan, en ik kon het litteken niet vinden. Na ff navragen zat het onder haar oksels. Ze zijn perfect voor een titty funk.De arts die de operatie heeft gedaan krijgt een 10. De date zelf was ook top. Maar omdat ze Thai is moest ik wel rustig beginnen. Je kent het wel, you so big you break me enz.
Ze heeft een leuk klein driehoekje op haar poes.
Toch na een rustige start kwamen we wel in het ritme. Na de 1e rond ff liggen praten. Ze werkt op haar boerderij in Thailand. Dus mocht je nog een keertje een leuke boerin willen ploegen dit is je kans . 2e ronde afgemaakt met cim.
Het appartement is zelf prima en de parkeergelegenheid is ook prima.
Kleine opmerking nog, ze ontvangt alleen blanke nl mannen. Dus hou daar rekening mee.
Prive ontvangst met de geilste vrouwen in Leeuwarden
Grootste aanbod van geile vrouwen in Leeuwarden die aan prive ontvangst doen. Kom direct langs om een geile afspraak te maken.
www.kinky.nl
Laatst bewerkt: