- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Gesproken taal
- Frans
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Middag
- Dag
- Zaterdag
- Totale kosten (in euro)
- 40
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Gisteren sinds lange tijd weer naar Brussel gegaan en bij Brussel-Noord uitgestapt. Na een paar keer de Aarschotstraat op/neer gelopen te hebben, zag ik een klein jong meisje (op stilleto's) die vriendelijk lachtte. Ik naar binnen en kreeg gelijk een zoen op de mond. Kosten waren 40 euro voor 1 standje, 50 euro voor 2 standjes. Na betaald te hebben bleef ze 5 minuten weg en kwam daarna terug. Ze is vriendelijk, maar spreekt geen Nederlands en nauwelijks Engels. Ik spreek geen Frans, dus het was uitvogelen en veel lachen. Ze vond het leuk om te horen dat ik uit Nederland kom, want ze herhaalde steeds "Hollanda Amsterdam!". Ze vertelde dat ze uit Albanië komt en 23 jaar is. Op bed kwam ze bij me liggen en ging gelijk tongzoenen. Dat verbaaste me een beetje, want dat ben ik niet gewend aan dames achter het raam. k mocht haar overal zoenen en aanzitten en een tijdje gespeeld met haar petite kleine borstjes. Toen ging ze me zonder condoom pijpen en ik mocht haar vervolgens lekker beffen, wat ze ook prettig vond. CD erom en snel en heerlijk in haar klaar gekomen. Daarna stak ze een sigaret op. Het is jammer dat de reis zo lang duurt, anders zou ik vaker langsgaan bij haar.