Hmm, ik mag wel iets afvallen, dus klinkt aanlokkelijk.Sorry, ik heb niet gekalverd dus bij mij kan je zuigen tot je een ons weegt.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHmm, ik mag wel iets afvallen, dus klinkt aanlokkelijk.Sorry, ik heb niet gekalverd dus bij mij kan je zuigen tot je een ons weegt.
Ook dan kan je met genoeg stimulatie melk productie in gang zetten.Sorry, ik heb niet gekalverd dus bij mij kan je zuigen tot je een ons weegt.
Huh? Dit is nieuw voor mij...Ook dan kan je met genoeg stimulatie melk productie in gang zetten.
Huh? Dit is nieuw voor mij...
Je kan het ook aan het Dolfinarium vragen hoe de dolfijnen melkenEn toch drinken dolfijnen melk. Hoe ze het doen zoek maar op Google
Je hebt ook nog kamelenmelk, geitenmelk en paardenmelk.
Al smaakt het laatst genoemde nergens naar...
Ik vind geiten juist leuk. Ze mekkeren de hele dagIk vind alles wat van geiten komt ontzettend ranzig smaken.
& Kwam er dan wérkelijk melk uit hun borsten? Ik heb ook aan redelijk wat vrouwen hun borsten gezogen, maar er kwam niets uit, helaas.
De geit is gemolken, ik herhaal de geit is gemolken.Ik vind geiten juist leuk. Ze mekkeren de hele dag
En voor iedereen die het wilt weten, mensenmelk smaakt niet lekker.
Je hebt het nooit gedaan maar hoe weet je dan of het je fetish is??Ik heb een fetisj voor melk drinken van zwangere vrouwen. Nog nooit gedaan overigens. Nu kwam ik erachter dat er dan wel een SOA kan worden overgedragen...
Is dat waar en zo ja, hoe groot is die kans en om wat voor SOA's gaat het?
Is er hier iemand die dat weet?
Smaakt zoet en is uiteraard lekker warm. Vult wel, moet ik zeggen. Maar er is niets sexiers dan aan die opgezwollen tepels te zuigen.Bij dames die niet recent een baby op de wereld gezet hebben... komt er bij mijn weten niet snel melk uit hun borsten.
Zou je kunnen zeggen waarnaar het smaakt? Wat is het verschil met koeienmelk?
KijkfetisjJe hebt het nooit gedaan maar hoe weet je dan of het je fetish is??