Mooie uitspraak ..... ik denk dat deze wel kloptIk vergeet nooit wat ze tegen me zei: als een vrouw zegt dat ze geen sperma lust is nog nooit goed geil geweest!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMooie uitspraak ..... ik denk dat deze wel kloptIk vergeet nooit wat ze tegen me zei: als een vrouw zegt dat ze geen sperma lust is nog nooit goed geil geweest!
Maar Helaas slik ik je zaad niet meer door ik heb dat jaren wel gedaan ..
maar heb besloten ik dat zelf niet nodig vind want het effect en gevoel blijft toch echt het zelfde voor jou…!
Hoe kom je erbij dat ik niet aan beffen doe?? Iedereen wilt altyd 69 met me .Had de advertentie van Melissa al een tijdje in de gaten maar vanuit Rotterdam was het eigenlijk net te ver weg om voor een half uurtje langs te gaan. Aangezien ik binnenkort meer in de buurt ga zijn voor werk dacht ik dat zou dan mooi uitkomen.
Helaas lees ik hier dat zij geen beffen en tongzoenen doet wat ik best jammer vind. Het meeste wat voor mij in het ook sprong was dat zij sperma slikte na het pijpen. Echter lees ik net dat zij daarmee helaas gestopt is. Een afspraak zal er voor mij dan ook helaas niet meer in gaan zitten.
Ik heb meer specialiteiten dan alleen slikken wat ik deed.Niet meer slikken
Dan gaan we naar een andere dame
Ja dat klopt Melis en je hebt dan een fantastisch uitzicht! Jammer dat je geen anaal doet.Hoe kom je erbij dat ik niet aan beffen doe?? Iedereen wilt altyd 69 met me .
Is dus niet waar hoor mensen.
Dat heb je verkeerd begrepen hoor… lees nog maar een x goed me adHaar laatst ook bezocht, jammer dat je d'r mooie mondje niet meer mag vullen. Maar was weer heerlijk!
Advertentie van haar is er nog gewoon en is gisteren nog geupdate. Verder is er de laatste maanden gewoon gerecenseert. Vreemde reactie. Reageer op de advertentie en u weet het.Het is rustig rond deze vrouw. Ontvangt ze