Recensie Melissa, Vooruitgangstraat 12, Oostende 4,80 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Deze ochtend 4x gepasseerd tussen 10 en 12u maar ze jammergenoeg niet aangetroffen, de dame naast haar zat er wel maar is niet men goesting . Iemand die weet of ze in verlof is?
Donderdag was ze er nochtans want ik heb haar bezocht rond 12u. Normaal zou ze het me wel zeggen als ze in verlof zou gaan. Mss haar nummer eens vragen? Ik zend of bel altijd de dag ervoor.
 
Donderdag was ze er nochtans want ik heb haar bezocht rond 12u. Normaal zou ze het me wel zeggen als ze in verlof zou gaan. Mss haar nummer eens vragen? Ik zend of bel altijd de dag ervoor.
Oké merci om te laten weten , dan probeer ik deze week wel nog eens . Ja misschien goed idee voor haar nummer eens te vragen . Enig idee als het nieuwe complex loods 1 of hangaar 1 opengaat ze naar daar verhuisd? I
 
Oké merci om te laten weten , dan probeer ik deze week wel nog eens . Ja misschien goed idee voor haar nummer eens te vragen . Enig idee als het nieuwe complex loods 1 of hangaar 1 opengaat ze naar daar verhuisd? I
Ze moeten toch sowieso allemaal naar ginder verhuizen?
Dacht toch dat dit verplicht ging zijn als den hangaar werkelijkheid ging worden?
 
Ze moeten toch sowieso allemaal naar ginder verhuizen?
Dacht toch dat dit verplicht ging zijn als den hangaar werkelijkheid ging worden?
Ze moeten allemaal weg van waar ze nu zitten . Alleen weet ik niet of het de zelfde 'uitbaters 'zullen zijn die nu de meisjes te werk stellen of het andere gaan zijn. Maar dat zijn zorgen voor later . Hopelijk vind ik haar deze week .
 
Terug
Bovenaan Onderaan