- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Anaal bij klant
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Kontlikken door klant
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/horny-party-trans.html
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Afspreken ging vlot via whatsapp. Ontvangt in Hasselt in een proper huis waar tot enkele maanden geleden nog een prive huis was.
Qua lichaamsbouw zijn de foto's accuraat. Haar gezicht was iets minder opgemaakt. Ze had geen lange pruik zoals op de foto's maar middellang zwart haar (echt) wat ik persoonlijk beter vond. Ze deed me een beetje denken aan Mia in Leuven, femboy is volgens mij de best manier om haar te omschrijven.
Ze was super vriendelijk in de omgang en sprak vrij vlot Engels met een zachte eerder vrouwelijke stem. Zij bleef goed hard en is zowel actief en passief.
Ik ben tevreden naar huis gegaan
Qua lichaamsbouw zijn de foto's accuraat. Haar gezicht was iets minder opgemaakt. Ze had geen lange pruik zoals op de foto's maar middellang zwart haar (echt) wat ik persoonlijk beter vond. Ze deed me een beetje denken aan Mia in Leuven, femboy is volgens mij de best manier om haar te omschrijven.
Ze was super vriendelijk in de omgang en sprak vrij vlot Engels met een zachte eerder vrouwelijke stem. Zij bleef goed hard en is zowel actief en passief.
Ik ben tevreden naar huis gegaan