- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Voetfetish
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/9466531-melissa
- Totale kosten (in euro)
- 120
- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
Ik ben langs geweest bij melissa en ik ben zeker niet tevreden met mijn ervaring. Op binnenkomst merkte ik al dat haar foto's absoluut niet klopte, haar leeftijd waarschijnlijk ook niet. Ik durf eigenlijk geen schatting te maken maar ze leek 35+. Ik kon dit echter door de vingers zien.
Ik heb vantevoren gevraagd of iets foot fetish gerelateerd mogelijk is, echter op locatie hoor ik dat dat dus niet zo is en moest ik extra bijbetalen. Dit klopt ook niet in haar advertentie.
Eenmaal op bed merk ik geen enthousiasme en probeert ze me zo snel mogelijk te laten komen. Ik had uiteindelijk betaald voor de foot fetish service maar dit duurde maar 30 seconden tot er terug werd gegaan naar het aftrekken.
Toen ik was klaargekomen(na ± een 15 min) werd ik meteen weggestuurd, misschien is dit normaal, dit is de eerste keer dat ik zoiets doe. Ik had echter liever de 30 minuten waar ik voor betaald had.
Ik hoop de lezer hierbij te hebben geïnformeerd!
Fijne dag verder.
Ik heb vantevoren gevraagd of iets foot fetish gerelateerd mogelijk is, echter op locatie hoor ik dat dat dus niet zo is en moest ik extra bijbetalen. Dit klopt ook niet in haar advertentie.
Eenmaal op bed merk ik geen enthousiasme en probeert ze me zo snel mogelijk te laten komen. Ik had uiteindelijk betaald voor de foot fetish service maar dit duurde maar 30 seconden tot er terug werd gegaan naar het aftrekken.
Toen ik was klaargekomen(na ± een 15 min) werd ik meteen weggestuurd, misschien is dit normaal, dit is de eerste keer dat ik zoiets doe. Ik had echter liever de 30 minuten waar ik voor betaald had.
Ik hoop de lezer hierbij te hebben geïnformeerd!
Fijne dag verder.