Recensie Melissa, Hechtel 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

henk1974

Wandelaar
46
20/02/22
16
9
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
200 + 50 (kamer)
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Deze DVP adverteert onder Melissa, Hechtel op afspraakjes.com. Contact is enkel via mail mogelijk wat nogal een gedoe is, ook omdat ze zeer karig met info is betreffende haarzelf en de mogelijkheden. Na veel wederzijds mailen dan toch een afspraak kunnen maken in "casa blanca" te Hechtel. Er zijn gezelliger omgevingen om eens van bil te gaan maar als de nood hoog is doet een mens al eens compromissen.
Op de parking mekaar ontmoet en ik moet zeggen dat het een zeer mooie verschijning is, enkel had ik niet verwacht dat ze een scoliose rug had, een afwijking van de ruggengraat. Maar hiervoor wou ik de date niet afbreken ondanks het feit dat haar mobiliteit hierdoor wel enigszins beperkt is. Ze is van Oekraïense afkomst maar woont hier al een tijdje volgens eigen zeggen en spreekt perfect Nederlands. Dan de kamer betaald, 50 €.
Initiatief nemen deed ze niet echt maar haar zeer zachte huid en knappe gezichtje maakte veel goed. Ze wou precies de kamer ook zo donker mogelijk hebben wat ik minder leuk vond. Heb haar uitvoerig gebeft en dat kon ze wel appreciëren. Heeft me dan ook wat gepijpt maar dat is zeker zeer standaard niveau . Haar gebrek aan initiatief maakte dat het geen geweldige vrijpartij was en op een gegeven ogenblik maakte ze me erop attent dat het tijd was om klaar te komen. Heb me zelf dan maar afgetrokken en op haar buik gespoten. De reden hiervoor was dat het condoom te hard spande waardoor er iemand weigerde om te verstijven wanneer ik haar wou neuken. Toen ik bij het aankleden op mijn uurwerk keek zag ik dat er nog 10 minuten over waren waardoor ik me toch een beetje in het zak gezet voelde. Dus alles bij mekaar toch een teleurstelling en zeker niet voor herhaling vatbaar.

Terug
Bovenaan Onderaan