Recensie Melissa, Emmanuella's Angels, Temse 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Window Shopper

Vaste klant
154
19/08/23
242
18
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/emmanuelas-angels-nieuw-adres-temse.html#gallery-11
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Gisteren eens langs geweest bij Emmenuella's Angels op de nieuwe locatie in Temse. Aanvankelijk had ik een andere dame in gedachten om te bezoeken maar op het laatste nippertje nog beslist om deze Melissa te nemen omdat haar foto's tot de verbeelding spraken.
Telefonisch een afspraak gemaakt en ik mocht direct langskomen.
Het huis in Temse is zeker een verbetering en de kamers en inkomhal zijn mooi. Voor u te wassen moet je wel in uw ondergoed door de inkomhal wandelen dus dat is wat opletten dat je geen andere klanten tegenkomt dan...
De parking achteraan is ruim maar je moet all the way in achteruit er terug afrijden en daar moet je wel oppassen als je de straat terug oprijdt want het huis is gelegen in een aangrenzende industriezone met veel passerend vrachtverkeer... De volgende keer dat ik kom ga ik mijn auto iets verderop zetten en dan te voet gaan. Dat lijkt me makkelijker.
Melissa is een echte Latijns-Amerikaanse schoonheid. De foto's liegen niet. Ze ziet er in het echt ook zo knap en sexy uit! Daarboven is ze heel grappig. Een beetje een gekke muis en het ijs was al snel gebroken want we hadden wel degelijk fun tesamen.
De service was niet slecht maar op niet top. Ze begon met een blowjob terwijl ik rechtstond. Nadien vroeg ze om te gaan liggen op bed en ging ze verder met pijpen. Dat deed ze goed maar ben wel al beter gepijpt geweest.
Nadien kwam ze bovenop me zitten en bereed ze mij aan een rustig tempo waarbij ik de kans kreeg om haar borsten aan te raken en te likken.
Toen draaide ze zich om naar reverse cowgirl en dreef ze het tempo lichtjes op.
Even later werd er gewisseld naar missionarissen houding. Ik gaf ze een paar zoentjes in de hals terwijl ze opzij keek. Het viel me toen op wat een prachtig gezichtje deze dame heeft.
Ik had het plan om klaar te komen in doggy dus we wisselden terug van standje maar ze positioneerde zich niet echt comfortabel waardoor ik niet echt goed kon doorstoten.
Ik ging dan terug op mijn rug liggen. Ze verwijderde het condoom en heeft mij dan handmatig laten klaarkomen.
In totaal 4 standjes gedaan en zeker niet slecht maar ik miste toch wat meer inlevingsvermogen van haar kant.
Wat mij ook opviel is dat ze heel overdreven met hygiëne bezig is. Telkens er van standje gewisseld werd begon ze met vochtige doekjes het condoom af te vegen... Hygiëne vind ik ook heel belangrijk maar het mag ook geen obsessie worden waardoor de act wat verstoord wordt.
Ik vermoed dus dat deze dame eerder nieuw is in het vak en heel bezorgd is inzake hygiëne wat ik wel kan begrijpen natuurlijk.
Nadien heb ik nog een massage gekregen maar dat stelde niet zoveel voor want dat was gewoon met zo een plastic rollertje wat over mijn benen en rug wrijven.
Wel terug wat zitten grappen en grollen en onnozel doen en op dat vlak zat het wel goed.
Dan met een handdoek rond mij middel door de gang getrippeld om nog een klein wasje te doen in de douchecabine.
Dan terug mijn kleren aan en naar mijn auto.
Qua uiterlijk is dit wel 1 van de knapste die ik al gehad heb zeker in dit huis. Qua service kan er hier en daar nog wat verbeterd worden.
Ik had er niet echt een klik mee op sexueel vlak maar het kan best zijn dat andere klanten dit wel hebben dus ik zou zeggen als je haar aantrekkelijk vindt, geef haar toch zeker een kans en succes!
Groeten,
Window Shopper
 
Terug
Bovenaan Onderaan