- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/melissa-sexy-girl-and-hot-ass-natural-real-photos.html
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
Enkele dagen terug contact opgenomen met deze dame. Leek to good to be true. Vroeg selfie en kreeg er ene maar had men twijfels omdat de dame op selfie een tattoo had die moeilijk zichtbaar was en op RL profiel er niet stond. Toen ik daarop wees werd ze kwaad.
De tattoo was moeilijk te zien op foto dus gaf ze voordeel van de twijfel.
Kreeg een hele lijst met opties en diensten. Had voor één uur gekozen die wat meer toeliet.
éénmaal aangekomen op gekend adres centrum Brugge deed knappe latina de deur open in een kleedje. Alle goeie rondingen op de juiste plaats!
Op kamer aangekomen deed ze kleedje uit en stond ze VOL tattoo's die dame op RL foto's niet had EN dame op selfie niet had.
Ben gebleven maar ipv uur dan maar gekozen voor basic halfuurtje want ik had zin en zij zag er niet slecht uit.
Ze zoende niet, pijpte best ok en de sex was ook behoorlijk.
Knappe dame, average sex is de beste samenvatting.
Geef ze mindere score door het bedrog.
De tattoo was moeilijk te zien op foto dus gaf ze voordeel van de twijfel.
Kreeg een hele lijst met opties en diensten. Had voor één uur gekozen die wat meer toeliet.
éénmaal aangekomen op gekend adres centrum Brugge deed knappe latina de deur open in een kleedje. Alle goeie rondingen op de juiste plaats!
Op kamer aangekomen deed ze kleedje uit en stond ze VOL tattoo's die dame op RL foto's niet had EN dame op selfie niet had.
Ben gebleven maar ipv uur dan maar gekozen voor basic halfuurtje want ik had zin en zij zag er niet slecht uit.
Ze zoende niet, pijpte best ok en de sex was ook behoorlijk.
Knappe dame, average sex is de beste samenvatting.
Geef ze mindere score door het bedrog.