Melissa (23) stond al op haar 15e in steegjes te wachten op klanten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Puupje

Wandelaar
45
25/01/23
38
1
Melissa is 15 als ze min of meer gedwongen in de prostitutie belandt. Inmiddels is ze 23, moeder, en nog altijd sekswerker. Ze heeft een missie: meer rechten, meer veiligheid en een betere gezondheid voor zichzelf en voor haar vakgenoten. "Het is tijd dat het als gewoon werk wordt gezien."

Wat een ongelooflijk slecht geschreven artikel.
"Nou ja, dan gaat alles fout: ik heb mijn baan als abonnementenverkoper gewonnen. "
Moet dat dan niet verloren zijn?
"Een grammetje cola"
"En mannen zijn simpel: ze willen gewoon hun zaad zuigtablet."

"min of meer gedwongen in de prostitutie belandt"

Wat een waardeloze stemmingmakerij weer in de flut media.
Wat nou min of meer gedwongen??
Ze zegt letterlijk "Ze was 15, deed het vrijwillig, het ging haar goed af en ze solliciteerde bij bordelen en verdiende steegjes 200 p/u" en nu wil ze dat het als gewoon werk wordt gezien en ze vertelt er lachend over.
Geen enkele sprake van dwang of derden.
Welke idioot verzint dat zomaar erbij?
Dan ben je niet eens een roddeljournalist maar gewoon een fantast die betalende lezers opzettelijk belazert.
Na zo'n slechte eerste zin lees ik de rest van het artikel niet eens meer.

had een tweede valkenburg kunnen worden. moeten we beginnen met opvragen van id's om leeftijd te controleren?
Bij twijfel altijd om ID vragen. Veel jongeren kunnen er al veel ouder uitzien dus hanteer hetzelfde beleid als supermarkten moeten doen met de alcohol.

Of ga gewoon naar een club of de ramen toe. Daar zijn de controles al gedaan en hoef je je dus geen zorgen te maken.

Of ga gewoon naar een club of de ramen toe. Daar zijn de controles al gedaan en hoef je je dus geen zorgen te maken.
Dat zou je wel denken...

Dat zou je wel denken...

Hoe kan dat nou weer? Er zitten letterlijk hele strenge controles aan vast. Kvk inschrijving plus ID check.

In deze gevallen heeft de overheid gefaald en zou het de klanten niet kwalijk mogen nemen.
In deze gevallen; ja daar is heel erg gefaald.

Maar als ik ooit zie dat 13 jarige in de prostitutie zitten en dan lees dan lees dat mannen twijfelen aan de leeftijd maar toch gewoon erop klimmen;

Dan neem ik het je wel kwalijk ja 🤡

Wat ik er vooral in lees is het falen van de overheid, dit meisje zat in een jeugdinstelling (en zal dus al zeer kwetsbaar zijn geweest) en is daar uitgegooid, zonder alternatieve woonruimte.

Er is vervolgens blijkbaar geen enkel vangnet voor deze jonge kinderen, zoek het maar uit... dan moet je wel heel sterk in je schoenen staan om te overleven, en dat is precies wat ze heeft gedaan.

Jeugdzorg moet zo'n meisje veel beter beschermen, zorgen voor onderdak, stabiliteit, een toekomst geven, dan zou ze als minderjarige niet in een steegje hoeven te wachten op klanten om geld bij elkaar te sprokkelen voor een overnachting.

Wat ik er vooral in lees is het falen van de overheid, dit meisje zat in een jeugdinstelling (en zal dus al zeer kwetsbaar zijn geweest) en is daar uitgegooid, zonder alternatieve woonruimte.

Er is vervolgens blijkbaar geen enkel vangnet voor deze jonge kinderen, zoek het maar uit... dan moet je wel heel sterk in je schoenen staan om te overleven, en dat is precies wat ze heeft gedaan.

Jeugdzorg moet zo'n meisje veel beter beschermen, zorgen voor onderdak, stabiliteit, een toekomst geven, dan zou ze als minderjarige niet in een steegje hoeven te wachten op klanten om geld bij elkaar te sprokkelen voor een overnachting.
Met dank aan de bezuinigingen op jeugdzorg en GGZ, mede mogelijk gemaakt door de VVD

"min of meer gedwongen in de prostitutie belandt"

Wat een waardeloze stemmingmakerij weer in de flut media.
Wat nou min of meer gedwongen??
Ze zegt letterlijk "Ze was 15, deed het vrijwillig, het ging haar goed af en ze solliciteerde bij bordelen en verdiende steegjes 200 p/u" en nu wil ze dat het als gewoon werk wordt gezien en ze vertelt er lachend over.
Geen enkele sprake van dwang of derden.
Welke idioot verzint dat zomaar erbij?
Dan ben je niet eens een roddeljournalist maar gewoon een fantast die betalende lezers opzettelijk belazert.
Na zo'n slechte eerste zin lees ik de rest van het artikel niet eens meer.
Het maakt niet uit of het vrijwillig was . Het is sowieso strafbaar, ook voor de klant....
Ik weet niet welke straffen daar voor staan maar van mij mogen deze verdriedubbeld worden.

Terug
Bovenaan Onderaan