Meli blijkt de dame van de foto's of lijkt er iig heel sterk op, hooguit ietsje voller maar helemaal goed qua proportie.
Ze ontvangt in een huis/kamer dus, geen hotel of iets van dien aard. Douchemogelijkheid is er, mooie badkamer ook nog.
Ze blijkt een Nederlands/Spaanse mix, goed gelukt in mijn optiek. Ze spreekt Nederlands, zij het, mede door m'n slechthorendheid lastig verstaanbaar.
Vriendelijke ontvangst zonder meer, op haar aangeven begonnen met een massage, niet onverdienstelijk en deels b2b die langzaam overging in oraal aftasten van mijn lijf waarbij m'n pik niet onzien/vergeten werd.
Vandaar uit begon het voorspel, al strelend/zoenend elkaar opgewarmd waarna ik haar op haar rug draaide om haar met mond/lippen, tong en vingers te verkennen/verwennen.
Ze houd er overduidelijk wel van om zelf ook volop te genieten, botergeil en drijfnat werd ze.
Haar mooie borsten/tepels zijn ook lekker gevoelig, speelt ze zelf ook volop en graag mee.
Mede daardoor werd het intens en sensueel tongen, precies zoals ik dat graag heb. Op mij liggend werd ik nog getrakteerd op een partijtje pussysliden , supergeil om te zien en voelen, hoog tijd dus voor een jasje, helaas van een wat dikkere soort latex.
In reverse kwam ze op me zitten, lekker strak voelde dat en de tijd volgemaakt in diverse standjes, afgewisseld met het nodige zoenen, beffen en vingeren. Haar sterretje subtiel meenemen was geen probleem, leek ze wel lekker te vinden.
Voor haar net geen orgasme ondanks haar eigen inspanningen helaas, zelf kon ik het tempo niet hoog genoeg houden dus uiteindelijk condoom er af en hand/tongmatig explosief op haar borsten klaargekomen.
Nog even op adem gekomen, wat geknuffeld en afgesloten met een douche, tevreden en voldaan weer huiswaarts.
Ruim uurtje rijden bleek zeker de moeite waard, herhaling volgt met 100% zekerheid, dan iig m'n eigen ultra dunne gummis meenemen.
Meli.........., thxs, heb genoten van je.