Recensie Melany, Emanuella's Angels, Waasmunster 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Window Shopper

Vaste klant
152
19/08/23
256
22
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/emmanuelas-angels-trio-actie-85-.html
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag een afspraakje geboekt met deze Melany en het was reuze goed meegevallen! 👌
Eerst heeft ze mijn kroonjuwelen goed gewassen onder de douche waarbij ik al de kans kreeg om haar borsten te bewonderen.
Dan begaven we ons naar de kamer.
Ze deed haar zwart lingerie-setje en haar hakken uit en we namen plaats op het bed.
Deze dame is 35 jaar en afkomstig uit Colombia.
Veel Engels spreekt ze niet dus de conversatie was beperkt.
De sex daarentegen was meer dan geslaagd met deze sexy latina!
Eerst wat knuffelen en zoenen op de mond en dan het bed op.
Terwijl ik op mijn rug lag begon ze mijn sjarel wat te teasen en ik kon ondertussen goed aan haar poesje frutselen.
Daar voelde ik al wat nattigheid en terwijl was ze mij al aan het pijpen. Rustig, niet te diep maar met voldoende gevoel.
Ik stond op volle sterkte en het was tijd voor intiem.
Ze trok een condoom over mijn jongeheer en kwam bovenop mij zitten in cowgirl positie.
Ze deed het rustig aan en dan kwam ze over mij hangen en dreef ze het tempo op.
Mijn beide handen hadden haar kont goed vast en haar borsten duwde ze in mijn gezicht. 🥵
De temperatuur steeg behoorlijk en ik voelde dat het niet lang meer ging duren voor ik ging exploderen.
"You want doggy?" Zei ze in wat gebrekkig Engels.
"Sure!" Dus we veranderden van positie en ik kreeg zicht op die mega geile "latina booty"!
Wat een kont mannekes lief! 😲Ze kletste er zelf met haar handen op dus mijn handen deden hetzelfde en na een tempoversnelling en een paar stevige stoten, kon ik het condoompje vullen! 💦
Waaaw! Zalig gewoon! 😁
Ze nam wat vochtige doekjes en verwijderde het condoom en zei dat ik op mijn buik moest gaan liggen.
Ik heb toen nog zeker 10 minuten een heerlijke massage gekregen waarbij ik nog lekker kon nagenieten van mijn orgasme en ondertussen luisterden we naar een muziekje op haar gsm.
Andermaal een hele positieve ervaring in dit huis en deze dame is een aanrader! 👍
Wie een lieve, sexy latina wil, die heel goed kan masseren moet deze Melany zeker bezoeken! 👌
Groeten,
Window Shopper

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan