Recensie Maya Amersfoort Privé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ericcc

Newbie
6
20/05/22
6
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.privehuisamersfoort.nl/maya/
Totale kosten (in euro)
80
Knappe dame, viel me tijdens het voorstelrondje meteen op: mooi gezichtje en open uitstraling, accentloos Nederlands.

Deze Surinaamse meid is gezellig en het is leuk om met haar te praten. Daarnaast oraal uitstekend. Daarna verschillende standjes gedaan, en missionaris echt enorm genoten. Het voelde oprecht en het leek alsof ze het zelf ook lekker vond.

Tegelijkertijd klaargekomen, en het er achteraf samen nog even over gehad. Echt een jongedame met een super fijne energie.

En verder, ze heeft echt een mooi lichaam, voelt lekker zacht aan, soepele (middel)grote borsten. Cupmaat schat ik in op D, hoewel de website E zegt. Een aanrader!

Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.privehuisamersfoort.nl/maya/ en https://www.kinky.nl/advertenties/1743219-maya
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Kom niet zo vaak in Amersfoort, dus wilde mijn geluk eens proberen bij Amersfoort Privé! Aangekomen was het druk, en werd door de gastvrouw vakkundig een kamer in gemaneuvreerd voor het voorstelrondje.
Van de drie dames die zich voorstelde sprong Maya er met kop en schouder bovenuit! Een leuke jongedame met een prachtig gezicht, ondeugende blik, spontane uitstraling, en een lekkere babbel.

Op de kamer verplicht wassen, mogelijkheden besproken (PZC €50), daarna gezellig kletsend gezamenlijk op bed beland. Maya nam het initiatief en begon te zoenen en te kroelen, en al was het zoenen tussen zoenen en tongzoenen in, het was zeer aangenaam begin.
Voordat ze helemaal naar beneden afdaalde mocht ik haar beffen, fris en fruitig, dat kon ze voel- en hoorbaar wel waarderen. Na een tijdje vond ze het tijd om de rollen om te draaien, en was het mijn beurt…en toen toonde Maya haar supertalent!!

Zo jong als ze is, Maya heeft echt waanzinnige orale skills!! Het lijkt of ze geen kokhalsreflex heeft, ze neemt hem echt helemaal balls-deep. En naast dat het echt geweldig voelt, het uitzicht van haar koppie als ze zo heerlijk bezig is op zich al een genot :p
Op een gegeven moment stelde ze wat anders voor, ik moest naast het bed gaan staan en Maya op haar rug met haar hoofd achterover over de rand van het bed…nog zo nooit mogen ervaren, maar het was echt geweldig!!! Ze neemt hem ook zo echt helemaal, met veel speeksel, en je kunt echt flink diep doorhalen….alleen af en toe terugtrekken zodat ze adem kan halen:eek:

Behoeft denk ik geen nadere verklaring dat ik hierdoor al meerde keren behoorlijk op het randje van klaarkomen belande, en ze gaf me een keuze om in haar mond klaar te mogen komen…echter wel tegen een kleine fooi! Heel verleidelijk, maar voor nu even niet, maar heerlijk klaargekomen over haar borsten.

Ga zeker nog eens terug naar Maya!! En volgende keer zeker weer genieten van haar orale vaardigheden, en wie weet meer ;)

@Zoran , ze doet dus inderdaad PZC maar wel tegen een kleine fooi van €50
CIM ook mogelijk, maar geen idee voor hoeveel

Kom niet zo vaak in Amersfoort, dus wilde mijn geluk eens proberen bij Amersfoort Privé!
Bedankt voor je recensie, klinkt goed.

Heb zitten twijfelen of ik haar ga boeken omdat ze misschien te vol is naar mijn smaak.
Je geeft aan dat ze een normaal figuur heeft. Maar wat de één normaal vindt, vindt de ander dik. Lijkt ze bijvoorbeeld op haar foto's op Kinky?

Bedankt voor je recensie, klinkt goed.

Heb zitten twijfelen of ik haar ga boeken omdat ze misschien te vol is naar mijn smaak.
Je geeft aan dat ze een normaal figuur heeft. Maar wat de één normaal vindt, vindt de ander dik. Lijkt ze bijvoorbeeld op haar foto's op Kinky?
De foto's op de Kinky en Amersfoort Privé geven naar mijn idee een goed beeld van Maya

Terug
Bovenaan Onderaan