Voormalig lid 8490
Newbie
- 4
- 17/02/22
- 3
Massage Melanie
Lieve heren, Graag stel ik me even voor Mijn naam is Melanie, een klassevolle jonge dame. Ik woon tussen Lier en Aarschot en ik ben half
www.redlights.be
Gisteren bij Melanie geweest voor een massage, ik had stress omdat ik niet wist wat ik moest verwachten want haar foto's zijn onduidelijk op haar profiel. Nou ik moet zeggen dat ik aangenaam was verrast, ze ziet er leuk uit en ze is heel vriendelijk en begripvol. Ik had een beetje stress en ze nam de tijd om me op mijn gemak te stellen ook vroeg ze of ik wat wilde drinken wat ik super vond. Bovendien masseert ze je letterlijk 1 uur lang. Het is daar netjes en het ruikt ook fris. Haar handdoeken waren heel erg proper en ik kon de wasverzachter ruiken. Ik had haar € 50 te veel betaald en 10 minuten na mijn vertrek belde ze onmiddellijk om te vertellen dat er een vergissing was en dat ik achter mijn geld kon komen. Stelt geen rare en persoonlijke vragen. Massage was top en haar massage kamer was op temperatuur. Enorm discreet, toen ze klaar was stond haar andere klant buiten te wachten dus ik mocht via een andere weg naar mijn wagen. Het enige wat tegenviel was dat post nl haar pakje kwam
Leveren dus ze moest even de massage onderbreken maar ze heeft haar excuses aangeboden en ik kreeg een massage van 10 minuten langer.