- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sexy-movie-actress.html
- Totale kosten (in euro)
- 50
Zo juist bij deze dame geweest, ze adverteerd nu al een tijdje maar nooit een review er over gezien dus dus bij deze mijn ervaring.
Afspraak maken ging zeer vlot via what's app,
Kreeg dw prijzen door, gekozen voor 15min/50€ aangezien het de eerste keer was.
Bij aankomst deed te damen van de fotos open dus het is 100% zij, het ontvangst was zeer hartelijk ze spreekt zeer goed engels en laat u op het gemak doen, had nooit het gevoel dat ze me snel buiten wilde werken, ook na de sex heb ik mij rustig kunnen omkleden en een praatje kunnen maken,
Ze adverteerd dat ze pzc doet en dat ze tongzoent, ze neemde er meteen een condoom bij dus pzc zat er niet in blijkbaar? Maar op dat moment hoefde heymt eigenlijk niet voor mij, tongzoenen heb ik ook niet geprobeert al hoewel ze een aantrekelijke dame is vond ik de lipstift en makeup er wat te veel aan voor mij, ieder zijn ding uitenraard!
Ze heeft wel een fantastische kont, borsten zijn zeer duidelijk fake en er waren ook wat zichtbare littekens,
De sex zelf was goed de bj mc ook maar toen we naar doggy overgingen kwam er een zeer onaangename geur naar boven, Ik weet niet of het de glijmiddel was of zei maar het was zo onaangenaam dat ik efkes moeite had om klaar te komen.
Dus om het afteronden
+ dame van de fotos
+ toch wel een lekkere lichaam en kont
+zeer vriendelijk en makkelijk mee te praten
+geen klokkenkijker
-de makeup
-was zeeeeer warm in de kamer
-onaangename geur
Ze blijft hier nog 6 maanden maar voor mij was 1 keer genoeg.
Afspraak maken ging zeer vlot via what's app,
Kreeg dw prijzen door, gekozen voor 15min/50€ aangezien het de eerste keer was.
Bij aankomst deed te damen van de fotos open dus het is 100% zij, het ontvangst was zeer hartelijk ze spreekt zeer goed engels en laat u op het gemak doen, had nooit het gevoel dat ze me snel buiten wilde werken, ook na de sex heb ik mij rustig kunnen omkleden en een praatje kunnen maken,
Ze adverteerd dat ze pzc doet en dat ze tongzoent, ze neemde er meteen een condoom bij dus pzc zat er niet in blijkbaar? Maar op dat moment hoefde heymt eigenlijk niet voor mij, tongzoenen heb ik ook niet geprobeert al hoewel ze een aantrekelijke dame is vond ik de lipstift en makeup er wat te veel aan voor mij, ieder zijn ding uitenraard!
Ze heeft wel een fantastische kont, borsten zijn zeer duidelijk fake en er waren ook wat zichtbare littekens,
De sex zelf was goed de bj mc ook maar toen we naar doggy overgingen kwam er een zeer onaangename geur naar boven, Ik weet niet of het de glijmiddel was of zei maar het was zo onaangenaam dat ik efkes moeite had om klaar te komen.
Dus om het afteronden
+ dame van de fotos
+ toch wel een lekkere lichaam en kont
+zeer vriendelijk en makkelijk mee te praten
+geen klokkenkijker
-de makeup
-was zeeeeer warm in de kamer
-onaangename geur
Ze blijft hier nog 6 maanden maar voor mij was 1 keer genoeg.