Het is een 'puur natuur' feestje maar dat is geen verplichting! Een sneltest is dat wel, en daarna kun je zelf beslissen om een CD te gebruiken of niet
De meeste mannen hebben al wat jaren GB-ervaring vooraleer ze de stap zetten naar bare feestjes, maar dat is geen voorwaarde om deel te nemen en te genieten
De mogelijkheid om bare te gangbangen is slechts één kenmerk van het 'Meisjes van bij ons' feestje. Daarnaast heb je ook nog een goede locatie, actieve zaadsletten, een prima sfeer tussen de mannen en geile groepseks.
Ik heb lang gedacht dat bare GB feestjes niets voor mij waren, tot ik de 'Meisjes van bij ons' tegenkwam. Met hen heb ik wel de stap durven zetten en dat bleek achteraf een 'match made in GB heaven' te zijn
Ik wil geen hoge verwachtingen scheppen, maar om je toch een idee te geven van wat er te beleven valt, is de setting van het puzzyfun filmpje 'the bare minimum'. Er zijn meerdere 'Meisjes' en mannen tegelijk bezig en de 'creampies' zijn niet het enige kinky aspect
Tip: als je de sprong waagt, doe het rustig aan, 'go with the flow & enjoy the ride'