Recensie Meisjes van bij ons, Buddha Club, Boom 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb met de uitbater (buddha) gesproken afgelopen dinsdag en ze gaan een in-out toepassen.
Eens de limiet is bereikt komt er niemand meer in tot wanneer er iemand voort gaat. Vind ik een goede manier om geen overrompeling te hebben zodat iedereen aan zijn trekken komt. Dus wie er bij is zal zeker zijn gading hebben en @Josdesmos... jij gaat er al vanuit dat de helft geen bare doet terwijl het een bare party is??... Bij mijn weten als ik de flyer zie ken ik er maar twee van de 11 die geen bare doen. Volgens mij is dat belange nog niet de helft. :p
 
Ik heb met de uitbater (buddha) gesproken afgelopen dinsdag en ze gaan een in-out toepassen.
Eens de limiet is bereikt komt er niemand meer in tot wanneer er iemand voort gaat. Vind ik een goede manier om geen overrompeling te hebben zodat iedereen aan zijn trekken komt. Dus wie er bij is zal zeker zijn gading hebben en @Josdesmos... jij gaat er al vanuit dat de helft geen bare doet terwijl het een bare party is??... Bij mijn weten als ik de flyer zie ken ik er maar twee van de 11 die geen bare doen. Volgens mij is dat belange nog niet de helft. :p
Zou ik ook zeggen. De vraag is hoe hoog hij de limiet legt. Ik verwacht hoger dan nodig is. Te vaak gezien.
 
Beste mensen, het feestje van 10 Oktober heeft niets te maken met de
Meisjes van bij Ons..
Gelieve verder te discuteren in een ander topic of een nieuw onderwerp te starten..
Wat betreft de Meisjes van bij Ons! Wij nemen even tijd om te bezinnen en komen weldra met meer nieuws en duiding omtrent onze feestjes!

Dirty Slut Gaëlle ❤️ 😘

Goed om te horen, Gaëlle, ik hoop dat jullie een manier vinden om de feestjes voort te zetten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan