Recensie Meisje Nigeria 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Allophondria4life

Wandelaar
78
06/08/24
69
9
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Nu.. als ik dit ga schrijven gaan veel mensen mij niet geloven vrees ik.. nu ja moest iemand anders dit schrijven weet ik niet of ik het zelf zou geloven.. nu ik was in de linnébuurt in brussel en ik had er al 2 geneukt, en wou ik afsluiten met nog 1 meisje. Ik had nog 30 euro cash en vroeg haar wat ze deed voor 30: pijpen zonder condoom en neuken met condoom. Ik vroeg of ze kuste maar dit deed ze niet. Na de daad gedaan te hebben heb ik daar in totaal voor 30 euro!! 40 minuten binnen geweest.. ik had geen cash meer en ik dacht van gaat ze mij nu nog meer geld aftroggelen of? Ik vroeg aan haar na een half uur van moet je niet werken? Nee ze zei dat ze bij mij wou blijven.. like what? Na 40 minuten toch buiten gegaan haar prive nummer geregeld en gezegd dat ik terug zou komen voor 50. Ik cash gaan afhalen, nog iets gaan eten eerst en toen had ik haar gestuurd om te lachen wil je mijn vriendin zijn? Zij zei ik weet niet.. misschien eerst iets gaan drinken? Toen ik daar kwam voor 50 haar mogen beffen zij facesitting op mij in 69 positie toen zij op mij gereden maar het was al de 4e keer in paar uur tijd dat ik ging klaarkomen dus ze moest Lang uithouden.. tot uitejndelijk ik klaar kwam en toen zei ze dat ze gelijktijdig met mij was klaargekomen.. maar toen wat ze toen deed daar was ik zeer verbaasd van.. ze ging op men borst liggen en zij laat mij een uurtje slapen.. ik dacht ja lap daar heb ik het ik heb namelijk een Lange afstandrelatie en kan niet voor zo Lang gemist worden zomaar. Na even haar laten slapen te hebben heb ik toch gezegd dat ik door moet. Toen we contact Hadden via WhatsApp liep het mis, ik heb namelijk een foto van mijn lange afstand relatie als profielfoto op whatsapp en toen werd ze zeer kwaad.. ik mocht opeens niet meer langs komen en moest me op haar focussen. Zou ze dan toch echt verliefd op mij geweest zijn? Ik weet nog niet of ik ga posten over Wie het gaat aangezien het misschien nog goed komt en wil haar niet te veel delen.. ze is allesinds niet de mooiste van de straat. Heel basic. Ohja, ze zei dat ze niet kusten met klanten maar mij heeft ze toch gekust. Vandaar de sterren in de recencie.

Nog voor covid een keertje iets gelijkaardigs meegemaakt... ook met een ebony.
We hadden een eerste keer afgesproken voor 2 uur. Waanzinnige sex! Echt! Die meid kon er niet genoeg van krijgen!

Daarna... erg bezweet nam ik een douche. Kom ik terug op haar kamer ligt ze nog steeds spiernaakt op bed... en ze vraagt me erbij te komen liggen... We rusten wat en dan begint ze met kleine kusjes m'n naakte lijf te kussen! Wilde ze opnieuw neuken!

Daarna nog samen een etentje gedaan... en haar terug naar haar flat gelopen...

Nog voor covid een keertje iets gelijkaardigs meegemaakt... ook met een ebony.
We hadden een eerste keer afgesproken voor 2 uur. Waanzinnige sex! Echt! Die meid kon er niet genoeg van krijgen!

Daarna... erg bezweet nam ik een douche. Kom ik terug op haar kamer ligt ze nog steeds spiernaakt op bed... en ze vraagt me erbij te komen liggen... We rusten wat en dan begint ze met kleine kusjes m'n naakte lijf te kussen! Wilde ze opnieuw neuken!

Daarna nog samen een etentje gedaan... en haar terug naar haar flat gelopen...
Misschien gaat het over dezelfde?🤣🤣🤣 ofnee dat kan niet is te Lang geleden.. ik dacht al dat ik droomde maar blijkbaar maken meer mensen dit mee.. in prive ontvangst voor 150/h zal je dit niet gauw meemaken vrees ik 🤣🤣🤣
Maar wat ik raar vind is dat ze na dat ze wist dat ik een 'relatie' had opeens niks meer met me te maken wou hebben.. dan is het toch niet om het geld te doen?

Misschien gaat het over dezelfde?🤣🤣🤣 ofnee dat kan niet is te Lang geleden.. ik dacht al dat ik droomde maar blijkbaar maken meer mensen dit mee.. in prive ontvangst voor 150/h zal je dit niet gauw meemaken vrees ik 🤣🤣🤣
Maar wat ik raar vind is dat ze na dat ze wist dat ik een 'relatie' had opeens niks meer met me te maken wou hebben.. dan is het toch niet om het geld te doen?
Nee, inderdaad, ze is strontverliefd op jou!
Be a guy and make your choice!

Terug
Bovenaan Onderaan