Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenin de Malie recensie zeggen ze dat Ploy nu yuki is: https://www.girlsreview.nl/threads/malie-bansuksom-massage-brecht.7219/reply?quote=282334Meiji doet inderdaad enkel handjob. Paar keer meer geprobeerd en ook meer geld geboden. Ploy is vriendin van haar. Die deed inderdaad meer. Vraag me af waar die nu zit.
Raar, want ze heeft vandaag op 1 september haar advertentie nochmaals gepost op RL.Al enige tijd probeer ik afspraak te maken met Yuki (voorheen Ploy). Maar lang geleden dat ze online was op WhatsApp, geen reactie sms en bellen geeft direct voicemail. Iemand enig idee? Gestopt of met vakantie? Alvast bedankt!
Weet je ook waar ze nu werkt?Volgens collega van haar is ze naar Oostende verhuist
zie bij mij geen foto nog op website nog op redlightsbij thaiskymassage.be werkt ene FA.......ik weet het niet zeker, maar dat zou Meiji kunnen zijn.
Hoe kom je bij die conclusie?bij thaiskymassage.be werkt ene FA.......ik weet het niet zeker, maar dat zou Meiji kunnen zijn.
Kan er iemand dit bevestigen?ik maakte afspraken per Whatsapp, maar ze heeft haar berichten al 2 maanden niet meer bekeken
+
ze vertelde me een tijd geleden dat ze FA heette
+
iemand op dit forum zei dat ze in Oostende zat
==> vandaar
dan is ze wel heel erg lang weg geweest, maar het is natuurlijk goed mogelijkVolgens Emy, thaimassage uit Wuustwezel, zou Meiji op reis zijn in Thailand en volgende week terug starten
het is zeker geen echte thaise massage, maar in de categorie body2body geeft ze (vind ik) wel een betere massage dan de meestenZe staat al lang op mijn lijstje. Is het body 2 body of echt een thai massage?
Waar zit zij juist in Wuustwezel?dan is ze wel heel erg lang weg geweest, maar het is natuurlijk goed mogelijk
Die zie ik voorlopig niet terug komen, heeft gezeik met haar vriendje over het wel of niet uitoefenen van deze job…….
Maar je weet het natuurlijk nooit, het blijft een Thaise.
Heb je dan nog contact met haar (gehad)?Die zie ik voorlopig niet terug komen, heeft gezeik met haar vriendje over het wel of niet uitoefenen van deze job…….
Maar je weet het natuurlijk nooit, het blijft een Thaise.
Nee , dat Is een tijdje geleden, ik verblijf voornamelijk in Thailand. Spreek regelmatig kennissen van haar die ook in het massage circuit zitten.Heb je dan nog contact met haar (gehad)?
Google.Heeft er iemand het nummer van meji ?
Ik zie nergens meji staanGoogle.