WHEM Megan, Groningen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben er 1 keer geweest toen ze een keer in hotel Winschoten zat.
wel echt, ongelooflijk lekker slank ding, ik mocht alles zonder voor 100 (geen anaal maar ook geen zin in). vluggertje en heerlijk tongzoen.

dus de 2e keer kat in bakkie dacht ik.
hotel ging niet maar ze zat in een club (?)
of we konden cardate doen.
- ophalen en geen vooruitbetalen, wel duurder.
- ergens treffen was goedkoper maar vooruitbetalen deel. Wegens niet opdagen van mannen zei ze.
omdat de 1e keer goed was, vooruitbetaald.
2000 in Stadskanaal zijn.
ik reed erheen en ze reageerde dat ze live locatie zou sturen.
om 2000 was ik er. geen antwoord. 2020 antwoord ben bij tankstation en stuur live locatie.
geen idee welke station dat zou zijn want er zijn 5 daar. en dat was het laatste bericht.

fake? nee dat niet want 1e keer was goed. vaag? ja dat wel! hopelijk reageert ze nog weer eens al was het maar om de 40 euro

Had afspraak gemaakt met haar dat ik naar het hotel in Winschoten zou komen. Wachtte daar voor een half uur voor het hotel want ze zou me komen ophalen maar ze kwam niet naar buiten. Haar berichtje verstuurd waar ze bleef, radiostilte van haar kant.

Zou ik het nog een keer proberen? Dat valt nog te bezien

Had afspraak gemaakt met haar dat ik naar het hotel in Winschoten zou komen. Wachtte daar voor een half uur voor het hotel want ze zou me komen ophalen maar ze kwam niet naar buiten. Haar berichtje verstuurd waar ze bleef, radiostilte van haar kant.

Zou ik het nog een keer proberen? Dat valt nog te bezien
toen ik bij het hotel was kwam ze wel. Maar via de zij ingang en parkeer.
Daar gingen we naar haar kamer. Daar kwam ze warrig over. Wat zouden we ook weer doen? Ik laat shirt aan hoor. Ben er net dus niet opgeruimd (hotel). Maakt me niet uit wat je met me doet. Let niet op appjes op mijn telefoin. Ik kom net uit de stad en zit ff hier..

omdat er vervolgens een jonge meid in string voor me stond met een lekker geschoren kutje met grote.schaamlippen die zei doe maar wat je wil.. dan doe je niet moeilijk over de rest haha

Terug
Bovenaan Onderaan