Recensie Megan Fox, Maasmechelen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

MrJob29

Newbie
14
13/09/22
5
6
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
14
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/trans-nymfomaan-model.html
Totale kosten (in euro)
120
Na een lange tijd geen transen meer bezocht te hebben door wat slechte ervaringen besloot ik dat het toch maar weer eens tijd was.

Uiteindelijk was op dat moment Megan beschikbaar, door de gebrekkige communicatie, ze spreekt eigenlijk alleen Spaans, had ik eerst mijn twijfels. Zeker omdat ik de omgeving waar ontvangen werd ook niet super vond, maar dat is vaker.

Eenmaal binnen aangekomen was ze heel enthousiast en vriendelijk. Ze begon vrijwel meteen met zoenen waarna ze langzaam af begon te dalen en begon met pijpen (zc). Hier even van genoten waarna we elkaar ombeurten oraal bevredigde. Ze heeft een lekkere paal, niet te groot, wat voor mij prima is.

Ik vond haar lichaam fijn, slank met lekkere billen, die ik goed kon zien toen ze doggy voor mij klaar ging zitten. Helaas wilde dit niet echt lukken.. eenmaal omgedraaid in missionaris kon het feest wel beginnen. Afgemaakt in verschillende standjes en daarna over haar klaargekomen.

Nog wat nagepraat via google translate, blijkt best een lieve dame te zijn, dat ervaar ik wel eens anders met die colombiaanse.

Ze gaf aan binnenkort voor een tijdje terug te gaan naar colombia.

Terug
Bovenaan Onderaan