docnaughty
Newbie
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Zondag
- Link naar advertentie
- https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/hot-body2body_9828766
- Totale kosten (in euro)
- 75
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Na in eerste instantie wat rommelig contact, toch vrij vlot een afspraak kunnen maken met deze donkere schoonheid in de omgeving van Eindhoven. Het is zonder twijfel de dame van de foto, 100% Brabants en ze zit mooi strak in haar vel, lekker spontaan en kletst gemakkelijk.
Ze ontvangt in een normale buurt en er is voldoende parkeerruimte. Na binnenkomst wist ze me op mijn gemak te stellen -dat duurde even- en maakte zich verder klaar. Volgens afspraak in panty, begon ze aan de massage. Eerst lekker plagerig body-2-body op mijn rug, afwisselend stevig, zacht en strelend. Daarna was de voorkant aan de beurt en mocht ik haar ook strelen over benen, billen en borsten. Mij gaat ze vast en zeker nog vaker zien!
Ze ontvangt in een normale buurt en er is voldoende parkeerruimte. Na binnenkomst wist ze me op mijn gemak te stellen -dat duurde even- en maakte zich verder klaar. Volgens afspraak in panty, begon ze aan de massage. Eerst lekker plagerig body-2-body op mijn rug, afwisselend stevig, zacht en strelend. Daarna was de voorkant aan de beurt en mocht ik haar ook strelen over benen, billen en borsten. Mij gaat ze vast en zeker nog vaker zien!
Laatst bewerkt: