Recensie Megan - Amersfoort Prive 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb een afspraak gehad met haar. Ze zit idd helemaal onder de tatoos. Zelfs in haar nek waar ik persoonlijk op afknap, en opgespoten lippen.

Weinig beleving tijdens de seks, alles geheel plichtmatig. Tongzoenen zit er niet in. Je mag maar 1 keer neuken. Als je bent klaar gekomen mag je een 2de keer alleen handmatig. Ze wil je zelfs niet pijpen die 2de keer.

Geen herhaling voor mij

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/hollandse-sexy-jonge-blondine_8353052
Totale kosten (in euro)
1000
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Twee weken geleden kwam ik haar advertentie tegen. Precies wat ik zoek, blond, slank, Nederlandse nationaliteit en jonger dan ik. Dus mezelf via de chat even voorgesteld. En een paar vragen gesteld. Belangrijkste was of ze bereid was om naar de regio Utrecht/Amsterdam te reizen? 2 uur later kreeg ik een berichtje met 2 voorwaarden, een vergoeding voor de reiskosten en ze wilde even bellen om te horen of er een klik was. Daarnaast wilde ze weten waar ik precies naar op zoek was.

Megan heet nu Roxy belde mij de volgende dag op een afgesproken tijdstip. Het zuidelijke accent vind ik altijd heel ontwapenend. Daarbij was er telefonisch een klik. Gewoon mijn wensen aangegeven en zij die van haar. In het gesprek meldde ze overigens keurig dat ze veel tatoeages en opgespoten lippen heeft. Dat is voor mij geen probleem. Veel jonge meiden hebben ze tegenwoordig. Roxy en ik zouden de zaterdag daarop afspreken, echter dat lukte mij niet. Dat heb ik haar keurig netjes een aantal dagen voor de afspraak laten weten. Dus een weekje verplaatst en dat was geen probleem. Een paar uur voor de afspraak kreeg ik een tikkie van € 50 euro voor de benzine. Tevens deelde Rox haar live locatie op whatsapp, zodat ik kon inschatten wanneer ze zou aankomen.

Op het moment dat ze was gearriveerd belde ze. Daarop heb ik Roxy opgehaald van de parkeerplaats, want dat scheelt weer wat gedoe bij de hotelreceptie. Ik was gelijk onder indruk van haar uiterlijk. Het is een mooie, vrolijke, jonge, blonde meid met inderdaad een aantal tatoeages. Eenmaal aangekomen op de kamer hebben we eerst rustig gebabbeld op de bank. Roxy drinkt geen alcohol op een afspraak. Iets meer dan een uurtje later wilde ze de jacuzzi in. Bad laten vollopen en er een half uur later ingesprongen. Ook hier weer lekker verder gebabbeld en haar mooie lichaam inclusief de tatoeages bewonderd.

Een uur zijn we op bed gaan liggen. Daar heb ik haar heel uitgebreid gemasseerd met bodylotion, want ik had een leeg flesje massageolie meegenomen. Hoe dom! Lekker rustig opgebouwd, zodat ook Roxy opgewonden was. Vervolgens heeft zij mij lekker gemasseerd en kon het intieme feest beginnen. Nou ben ik echt groot geschapen, maar ik heb niet gemerkt dat ze dat niet kon hebben zoals hierboven beschreven. Als je ook een vrouw verwend en zorgt dat ze ontspannen is, heeft 99% daar uiteindelijk geen problemen mee. De seks met Roxy is uitstekend, ook het tongzoenen ging vol overgave. Dus ook hier geen enkel probleem.

Na de seks hebben we vervolgens nog een paar uur liggen praten en frummelen. Daarin was Roxy extreem open. De tijd vloog voorbij, maar dat is altijd als je een klik hebt. Ik ben keurig netjes weer met haar naar de auto gelopen. Daar kreeg ik nog een knuffel en een zoen. Een uurtje nog een paar appje om mij te laten weten dat ze weer thuis was en dat ze mij een leuke man vond.

Ik vind Roxy een aanrader waarmee ik zeker nog een keer mee ga afspreken. Roxy is volwassen voor haar leeftijd, daarom denk ik dat ze wat minder zal klikken met hele jonge jongens. Erop en erover werkt bij haar ook niet. Als je wat langer de tijd neemt merk je dat ze echt loskomt en er zelf ook van kan genieten.

Roxy is nu werkzaam in Het Landhuisje dus ook te bezoeken in een privéhuis .

Terug
Bovenaan Onderaan