Recensie Mega, Fa Thai, Mol 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

bramfinkelman

Newbie
17
29/10/24
20
9
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/mega-nieuw-bij-fa-thai-massage-voogdijstraat-7-mol.html
Totale kosten (in euro)
150
Op rondrit een tijdje terug Fa Thai aangedaan in Mol. Ik whatsappte van te voren wie er allemaal aanwezig waren en ze 'garandeerden' dat ik uit 4 dames kon kiezen, dus vol goede moed maar aangebeld want de fotos laten nogal wat aan de verbeelding over.

Eenmaal binnen kon ik in een kamertje plaatsnemen, ik dacht dat ik uit een line-up kon kiezen maar vervolgens loopt Alexa binnen (https://www.redlights.be/massage/alexa-opnieuw-bij-fa-thai-massage-te-mol-voogdijstraat-7.html) en brrrr, Doris van Shrek lijkt ze op, jezus wat een harses. Ik vroeg vriendelijk waar de overige dames waren maar die waren 'reserved' schijnbaar, ze zou even kijken. Na een minuutje kwam een kleine Thaise, beetje gezet maar wel lief kopje, dus was allang blij, geloof dat ze zich als Mega voorstelde. Ze ging zich even opfrissen want leek erop alsof ze haar uit bed hadden getrokken (was er om 12u 's middags).

Ik kon plaatsnemen in een klein kamertje waar ik nauwelijks languit kon liggen. Tarief was 100 en 50 voor "fucky fucky en sucky sucky" dus ok dan maar. Massage was top, ze ging er stevig in en gebruikte haar volle lichaam en massa's olie dus ik was dik tevreden, denk dat ik 40min op m'n rug heb liggen genieten voordat ze zei dat ik me kon omdraaien. Toen 15min voorkant met pik goed gemasseerd en ik kon lekker bij haar borsten en kont en er was genoeg olie om lekker te glibberen met z'n 2en. Toen ze begon te pijpen ging het al snel naar sex, ze klom bovenop de paal en keek wat moeilijk, ik ben normaal geschapen dus dacht dat het beetje het standaard Aziatische acteerwerk was, maar daar hou ik wel van. Ik mocht doggy finishen en dat ging lekker snel, ze had me goed opgewarmd met de massage.

Ze ruimde alles op, kreeg nog beetje rusmassage op de rand van het bed en kon toen douchen in een niet heel fraai achterkamertje waar je in je blote reet (met handdoek wel) dus eerst langs de andere kamertjes moet om te komen, beetje onhandig. Top massage gehad, lekker stevig met veel olie, dame is wat mollig maar lief snuitje deed veel. Prostaatmassage deed ze niet.

Terug
Bovenaan Onderaan