Meetup Thailand

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Van 5 tot 8 december in Bangkok en van 9 tot 27 december in Caweng, Koh Samui. Koh Samui al meerdere keren geweest. Hele chille backpackers vibe en via Thai Cupid al leuke meiden leren kennen. Ze spreken heel graag af en vragen niet om geld. Of ze zeggen what do you offer? Als je 1000 of 2000 baht bied voor een hele nacht is het eigenlijk altijd goed.

Heb een hel3 leuke knappe meid waar ik al het hele jaar contact mee heb, heeft nog nooit om geld gevraagd. Wilde niet eerst leren kennen in een bar ofzo, ze kwam meteen naar de kamer en na 10 minuten kletsen lagen we te sexen. Kon dat in Nederland maar op deze manier. Ga er nu soms mee uit eten maar ze is liever in het hotel voor sex. En dat helemaal belangeloos. Ik kijk er alweer enorm naar uit. Nog een paar weken geduld....

9 tot 27 december in Caweng, Koh Samui. Koh Samui al meerdere keren geweest. Hele chille backpackers vibe
Ben ook al meerdere keren in Hat Chaweng geweest, inderdaad een hele andere vibe dan Pattaya of Phuket. Jammer alleen dat het nu volgebouwd is met Hotels, vroeger kon je voor 150 tot 200 bath een bungalow huren aan het stand, waar s'avonds de gensha dampen je tegemoet kwamen. Zeer mooie herinneringen aan dit eiland

Ben ook al meerdere keren in Hat Chaweng geweest, inderdaad een hele andere vibe dan Pattaya of Phuket. Jammer alleen dat het nu volgebouwd is met Hotels, vroeger kon je voor 150 tot 200 bath een bungalow huren aan het stand, waar s'avonds de gensha dampen je tegemoet kwamen. Zeer mooie herinneringen aan dit eiland
Hat Chaweng ben ik nog niet geweest... Maar, ja... de Gili islands waren dan ook zoveel dichter bij voor ons. Veel back-packers en gezellig ongedwongen sfeer op en nabij het strand ook!

Terug
Bovenaan Onderaan