Meetup Thailand

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mijn advies is dat je beter met een goede vriend kunt gaan en niet met een vreemde die je online hebt leren kennen.
Het is belangrijk dat je weet wat elkaars interesses zijn en dat je samen over de reis kunt praten en de boel kunt plannen.
Maar dat is nog geen garantie voor een topvakantie...
Eén van mijn beste vrienden is een keer mee geweest en helaas botste dat al vrij snel. Bleken we toch andere ideeën te hebben over onze dag- en avondbesteding.
Naar Thailand in je eentje gaan is prima te doen. Je zult denk ik daarover al genoeg gelezen hebben hier.
De laatste paar keren ben ik alleen geweest. Heerlijk! Hoef met niemand rekening te houden en kan gaan en staan waar ik wil!
 
Ik heb wel posititeve ervaringen met een goede vriend, maar ook heel duidelijk de afsopraka van elkaar loslaten, allebeide elke dag even me-time.

Wat ook ene mogelijkheid is alleen gaan en van te voren afspreken met mensen die daar dan ook zijn.

Dus als je je data meldt dat je wilt gaan zou al helpen.
 
Ik heb wel posititeve ervaringen met een goede vriend, maar ook heel duidelijk de afsopraka van elkaar loslaten, allebeide elke dag even me-time.

Wat ook ene mogelijkheid is alleen gaan en van te voren afspreken met mensen die daar dan ook zijn.

Dus als je je data meldt dat je wilt gaan zou al helpen.
ik had ooit mijn broer eens op bezoek in Thailand, die zei mij s'morgens nog, dat hij niet zou gaan kloten met die barladies of hoe hij ze ook noemde.
Maar 16 uur later, zat hij al innig te zoenen met een van hen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan